Hej! Jag är i mc bytardagar och har fastnat för två mc.
En KTM 950sm från -07 som rullat 1400 mil (bra skick) Extrautrustad med accrapipor. Hos firma 64000 kr
En Yamaha XT660X - 07 som rullat 600 mil. Orginal.
Privat 39000 kr
Ett helsystem + powercommander + mappning på xtx'n hamnar på 14000 kr, tänkte ev minska en kugg fram till 14.
Vanligt slipon hamnar på runt 5000 kr.
Totalt 53000 kr för xtn inkl uppdatering eller räcker det med att minska med en kugg samt slipon?
Kommer mest att köra korta sträckor och vill ha maximalt med skojj. Vilken ska jag välja. För och nackdelar med båda?
Mvh Lars
En KTM 950sm från -07 som rullat 1400 mil (bra skick) Extrautrustad med accrapipor. Hos firma 64000 kr
En Yamaha XT660X - 07 som rullat 600 mil. Orginal.
Privat 39000 kr
Ett helsystem + powercommander + mappning på xtx'n hamnar på 14000 kr, tänkte ev minska en kugg fram till 14.
Vanligt slipon hamnar på runt 5000 kr.
Totalt 53000 kr för xtn inkl uppdatering eller räcker det med att minska med en kugg samt slipon?
Kommer mest att köra korta sträckor och vill ha maximalt med skojj. Vilken ska jag välja. För och nackdelar med båda?
Mvh Lars