asgas
Medlem
Hej på er!
Känns lika dumt varje gång man läser liknande trådar men alltid kul med åsikter
Kan faktiskt inte hitta all info dock liknande trådar, jag vet också att provkörning är det absolut bästa men det är väldigt tidskrävande men kommer tids nog.
Efter 3:e motarden känner jag att det är dags att sadla om nu, en fighter är vad jag är ute efter!
Hojen kommer användas till ren nöjeskörning, ganska mycket cruising i 100km/h och små utflykter ensamma dagar
Tanken är att man ska kunna ha roligt och samtidigt kunna dra ganska många mil på e:22 till öland för ett dopp utan att hojen känns ansträngd på motorvägen.
Vet att det finns bättre lämpade cruisers men får kompromissa här för nöjets skull
Modellerna jag fastnat för är speed (street?) triple och cb1000r / ra
Känns hondans fyra själlös bredvid ?
Kan man ligga i 120 med samtliga hojar utan att dom ylar ihjäl en ?
Kollat in streeten också lite men är rädd att den är lite ittrig mot övriga.
Känns också för stunden iaf, att låg vikt och rapphet inte slår stabil tyng och mosig motor då jag inte kör så mycket tighta småvägar osv.
Några åsikter på det hela gott folk ?
Hoppas på lite feedback
Ha de!
Känns lika dumt varje gång man läser liknande trådar men alltid kul med åsikter
Kan faktiskt inte hitta all info dock liknande trådar, jag vet också att provkörning är det absolut bästa men det är väldigt tidskrävande men kommer tids nog.
Efter 3:e motarden känner jag att det är dags att sadla om nu, en fighter är vad jag är ute efter!
Hojen kommer användas till ren nöjeskörning, ganska mycket cruising i 100km/h och små utflykter ensamma dagar
Tanken är att man ska kunna ha roligt och samtidigt kunna dra ganska många mil på e:22 till öland för ett dopp utan att hojen känns ansträngd på motorvägen.
Vet att det finns bättre lämpade cruisers men får kompromissa här för nöjets skull
Modellerna jag fastnat för är speed (street?) triple och cb1000r / ra
Känns hondans fyra själlös bredvid ?
Kan man ligga i 120 med samtliga hojar utan att dom ylar ihjäl en ?
Kollat in streeten också lite men är rädd att den är lite ittrig mot övriga.
Känns också för stunden iaf, att låg vikt och rapphet inte slår stabil tyng och mosig motor då jag inte kör så mycket tighta småvägar osv.
Några åsikter på det hela gott folk ?
Hoppas på lite feedback
Ha de!