GSXR1100R
The older i get the faster i was
Rakan på Schwiestad slaktar blåräcerseus skrev:När jag körde om dig på rakan kändes det som ett möte
Eller du hade problem med den mekfria hojen va?
Rakan på Schwiestad slaktar blåräcerseus skrev:När jag körde om dig på rakan kändes det som ett möte
Nyteknik skrev:Åh, nä! Min -94 TZ 250 accelerade som ett as och flera gånger tog jag R1r just på rakorna.
Ja så är det, men man ska ju bromsa och svänga oxåChris Ash skrev:Skit bakom styret, en 250 har inte en chans mot en R1. Tom Corneliussons 249Km/h på Sviestad kan känna sig skapligt blåst av en 1000cc.
eus skrev:När jag körde om dig på rakan kändes det som ett möte
Ja och sen lämnade du bort hojen till WatzNyteknik skrev:Om du tänker på tisdagen innan B-racet så gick min TZ som en påse nötter.
Kirchhoff skrev:Min morsa ringde och sa att ni kan skrota era jävla mopeder.
Kay skrev:Aja, verkar jefla roligt att svänga me iaf.
Victor skrev:Sen ringde hon mig och sa att hon var lite våt.
Caffe skrev:Gav du ut mitt nummer? Jag får skånska stönsamtal mitt i nätterna, börjar bli lite jobbigt
Goodstuff skrev:Grattis till hojköpet! Du kommer inte ångra dig. Det finns massor med kunnigt och hjälpsamt folk i depån så du behöver inte oroa dig för att inte få hjälp.
Rikard Thunderace skrev:Min morsa ringde och sa att ni kan skrota era jävla mopeder.
Nyteknik skrev:Nja, visst finns det folk. Men fan vet om man alltid får hjälp. De flesta har ju fullt upp med egna problem.
oFFkeFF skrev:Folk gör ju inte jobbet åt en.. Tips/förslag och kanske lite hands-on om tid finns.
moto-gg skrev:apropå en riktig räser så har Jerry Linden betällt en ny honda 125a
moto-gg skrev:apropå en riktig räser så har Jerry Linden betällt en ny honda 125a
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|