Köpt hoj idag

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Något som är lite underligt är att XR har exakt samma tanklock som NS125F och NS125R2. Varför ta ett 20 år gammalt tanklock och börja tillverka det igen till en -05?
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Estremo skrev:
Något som är lite underligt är att XR har exakt samma tanklock som NS125F och NS125R2. Varför ta ett 20 år gammalt tanklock och börja tillverka det igen till en -05?

Om det funkar bra och är snyggt varför inte?
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Padde skrev:
Om det funkar bra och är snyggt varför inte?
Visst fyller det sin funktion och visst är tanklocket en av de läckrare detaljerna på de hojarna. Blev bara så förvånad när jag såg det dyka upp på en -05 när jag inte sett att Honda använt det på någon annan hoj först nu.
 

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Ort
gbg
Hoj
r1 -00
Estremo skrev:
Visst fyller det sin funktion och visst är tanklocket en av de läckrare detaljerna på de hojarna. Blev bara så förvånad när jag såg det dyka upp på en -05 när jag inte sett att Honda använt det på någon annan hoj först nu.


det kostar att utvekla saker. då tar man ett bra funktionellt tanklock som är gratis och sätter dit de.
 

Ogre

påställd
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Linköping
Hoj
r6-02
det är säkert en bra första hoj och uppkörningshoj. Själv så körde jag upp på nsren hade gärna haft en enklare hoj men ingenting är omöjligt. Har så roligt med den och lycka till med kortet. Själv så skulle jag tröttna på den ganska snabbt pga dess låga effekt
 

Force

Medlem
Gick med
29 Mar 2005
Ort
-
Hoj
Aprilia RSV1000R
men daniel trode du skulle ha nat sportigare.. men men du kommer iaf ha kul med honda.

Ursakta for jag inte har aao
 

Bio_Head

Newbie, nu mera MED lämp
Gick med
28 Jan 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda XR125L
MaXiZZ skrev:
vadå hojj? :va moped! :rofl den gör ju bara 85 km/t :7peta

Vadå 85\h :confused: :va Min gör 110 med mig på ganska bra :hördu :huvet :fatta!
Och jag diggar den som FAN, som sagt, ska bara lära mig köra på den, jag ska inte "leka runt" ska förmodligen byta till en NSR\RG i början av nästa sesong =) när jag fått mitt kort =) ELLER byta till ett nytt Hel.system som bostar ca 5 Kw extra :tungan :yoparty Va å kollade på en hoj med samma system och SHIIIEET, va den lät å gick gött :D

selver skrev:
men daniel trode du skulle ha nat sportigare.. men men du kommer iaf ha kul med honda.

Ursakta for jag inte har aao

Jo det är sant, men va fan?! Kortet måsste tas först å sporthoj är inte det enklaste alternativet som man kan ha =) ¨
 

Bio_Head

Newbie, nu mera MED lämp
Gick med
28 Jan 2005
Ort
GBG
Hoj
Honda XR125L
Å föresten, som sagt, hur många har igenterligen kört den ? :kocko elelr säger ni vad ni tror\hört ifrån andra ? :fatta!
 

Solid snake

Guest
Titta vad jag fick av marandy här på SH, hon har lite fetare avgassystem. :näsblod
 

Bifogat

  • 000_0181.jpg
    000_0181.jpg
    97.8 KB · Visningar: 73
  • 000_0182.jpg
    000_0182.jpg
    88.3 KB · Visningar: 75
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top