köpt ny skoj hoj

walpen

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2004
Hoj
1986 Yamaha SRX-6
Då har man gjort slag i saken.

Jag har gått och sugit på att kanske skaffa en mer glidarhoj som komplement till R1:an och så har jag gillat stuket på Triumph boneville, så i dag så blev suget för häftigt, så jag gick och köpte mig en Scrambler 900.

Det låter kanske lite som om man bara impulsköpte något nu, men jag har varit såld på den sen jag såg den på bild första gången, och när man sen såg den på "2 hjul" så blev jag helt såld. Så nu får monstret från Japan samsas med en fräsig engelsman i mitt garage.
Tradigt väder man har nu bara, men nu kan man sitta och drömma iaf

semper

Wheeliebars är fegt
Gick med
3 Apr 2003
Hoj
Panigale
walpen skrev:
Då har man gjort slag i saken.

Jag har gått och sugit på att kanske skaffa en mer glidarhoj som komplement till R1:an och så har jag gillat stuket på Triumph boneville, så i dag så blev suget för häftigt, så jag gick och köpte mig en Scrambler 900.

Det låter kanske lite som om man bara impulsköpte något nu, men jag har varit såld på den sen jag såg den på bild första gången, och när man sen såg den på "2 hjul" så blev jag helt såld. Så nu får monstret från Japan samsas med en fräsig engelsman i mitt garage.
Tradigt väder man har nu bara, men nu kan man sitta och drömma iaf

pictures or it didnt happend.

Frodie

Murphys lag regerar!
Gick med
9 Mar 2005
Hoj
Honda CRF450R -09 #715, Husaberg 650FE -07 #81
den e lite cool....skulle gärna ha en själv men då skulle polarna mobba ihjäl mig och stänga mig ute från garaget...dom anser att min hornet är på gränsen till vad som är godkännt.

men jag säger :tummenupp

walpen

Ny medlem
Gick med
15 Oct 2004
Hoj
1986 Yamaha SRX-6
Well skrev:
den e lite cool....skulle gärna ha en själv men då skulle polarna mobba ihjäl mig och stänga mig ute från garaget...dom anser att min hornet är på gränsen till vad som är godkännt.

men jag säger :tummenupp

Skönt att inte alla helt och hållet dömmer ut mig, men jag håller med om att man kanske skulle hållit tyst om det. Men va fan, é man gla så é man

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
walpen skrev:
Skönt att inte alla helt och hållet dömmer ut mig, men jag håller med om att man kanske skulle hållit tyst om det. Men va fan, é man gla så é man

Grattis men få se en bild nu då:tummenupp

Lantis

Ny medlem
Gick med
4 May 2005
Hoj
KTM Superduke 08:a
I brist på annat kommer här en bild på en annan Scrambler. En av de första bilder jag sett på en ute i det fria s.a.s.

Bifogat

• Scrambler i lera.jpg
    Scrambler i lera.jpg
    84.5 KB · Visningar: 107
Nyheter
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...