Jag fick inte lika bra pris
Dem kanske är helt färksa
Jag är ute efter Pilot Road II fram o bak... någon som vet vart jag billigast finner dessa ?
190/50/17
120/70/17
Jag fick inte lika bra pris
Det har vart snack om att vissa internet butiker säljer så kallade "Asien" däck vilket i dag inte verkar ske - dock har vi haft flera kunder inne hos oss som köpt däck i från en stor Tysk sida samt speciellt i från Mcdackonline.se som vart gamla däck (mer än 2-3 år gamla) vilket är mindre bra!!
/Fürstenhoff.
Visst, Throttlejunke kommer få ett par BT021 (nytt däck för 2007) tillverkat för den Turkmenska marknaden nån gång under tidigt 70-tal....
Visst, Throttlejunke kommer få ett par BT021 (nytt däck för 2007) tillverkat för den Turkmenska marknaden nån gång under tidigt 70-tal....
Reifenversand's priser är PLUS frakt på ca 30-32€ till Sverige enligt dem själva då jag senast pratade med dem i onsdags!!
STORT EDIT: Pilot Power hos Reifenversand i 120 + 190 kostar exakt 263.79€ inkl moms PLUS FRAKT som är ca 30-32€ till Sverige - med andra ord ca 2740kr + montering mm!!
Billigare än dom flesta butikerna i Sverige - men inte så über billigt som du vill få det till MrMadMax!!
/Fürstenhoff.
fick ett pris av en firma på Michellin power. fram + bak,, 3115kr, moterat på fälg.. tyckte det lät bra .. eller?
Jag funderar på hur jag ska göra när jag byter däck. Lite orolig för att gå till någon annan än BMW då hojen är lite olik de flesta hojar (kardan, ABS, etc).
Men BMW har gett mig ett sjukt högt pris för montering: 1200kr!!!
Lösa hjul blir svårt då jag inte har varken depåstöd eller centerstöd...
Vet inte vad jag ska göra...
däckonline.se är mindre bra däck! dem är Asien tillverkade, håller inte lika bra i vårat klimat här i Europa som de däck som är just Europa tillverkade....lägger hellre ett par hundringar extra och vet att jag får ett shysst däck! det är viktigt med bra däck!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|