Torpalasse
Gudomlig sporthojare
Det är ju främst i säljaren intresse att papprena kommer in. Är man köpare och det är två "Brushor" som säljer, köper man inte den bilen/mc:n helt enkelt.
Ja. Det är klart. Om säljaren vill blåsa en så är ju appen det enda raka.
Men jag misstänker att det i många fall när exempelvis köparen inte postar ägarbytet så är det för att denne varit slarvig och tappat bort blanketten alternativt bara inte bryr sig om att posta den.
Det du beskriver är ju när någon uppsåtligen försöker blåsa den andra. Det tror jag inte är riktigt lika vanligt även om det säkert förekommer.
...Lär av andras erfarenhet, livet är inte långt nog för att göra alla misstag själv !
Det är ju främst i säljaren intresse att papprena kommer in. Är man köpare och det är två "Brushor" som säljer, köper man inte den bilen/mc:n helt enkelt.
Alltid säljaren som bör se till att ägarbytet genomförs eftersom det är ägaren som står som ansvarig för fordonet.Jag har t.ex. lärt mig att säljaren alltid genomför ägarbytet.
Jag har t.ex. lärt mig att säljaren alltid genomför ägarbytet.
troll tråd igen
Frågan är vem som finner glädje att sitta och drömma ihop sådan här skit?
Erfarenhet är att kunna säga "Det här felet har jag gjort förut".
De va ett jävla gnällande på KTM i ALLA trådar man läser oavsett var topic för tråden är. Hur kan alla tycka så illa om dessa maskiner?! Hur många av er har ägt en och verkligen upplevt detta? Jag fattar inte !!
KTM ÄR GRYMMA
tror det är trollen som försvarar KTM
"obs ironi"
Äh vafan, du har ju HD nu, häng på och hacka på KTM du ocksåJag är kanske inte den vackraste mannen i världen men vill inte sträcka mej så långt att jämföra mej med troll
Äh vafan, du har ju HD nu, häng på och hacka på KTM du också
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |