177kg och att kalla en maskin med 48hk vilket ger en ratio påVad väger besten då?
177kg och att kalla en maskin med 48hk vilket ger en ratio på
0,27hk/kg för besten är väll att ta i..Vad ska vi då kalla supersportmaskinerna för
Fråga, känns inte maskinen rejält slö?
Stog ögade en sm-version -08 själv mot fz6n s2 -07 men tappade intresse fort då jag fick veta att motorn bara bär på 48hk,
och räknar jag lite fort med tomvikten ger det 0,27hk/kg mot den enda hoj jag kört i sommar yz250 med en ratio på 0,5hk/kg som jag själv tycker fattas på
kommer jag att bli besviken på effekten ifrån en fz6n s2(98hk) 0,54hk/kg?
45 hk... det låter som en XT600 från -89. Världens slöaste motorcykel.
Nja riktigt så illa är det nog inte..
Lovar att det finns dom som är slöare..
man skaffar sig en hoj efter sina egna behov, känner inte att ja vill köra i 300 utan kanske kunna ligga och glida och leva om lite. Roligt även när man slänger på lite grövre däck så man kan ta utsätta sig för lite mer terräng.
vad är det för motor i en fz6n då?? stånkan kör man ju inte för det otroliga effektutaget precis.. karaktären på en 1-cylindrig motor e nått av det roligaste som finns.
Nja riktigt så illa är det nog inte..
Lovar att det finns dom som är slöare..
man skaffar sig en hoj efter sina egna behov, känner inte att ja vill köra i 300 utan kanske kunna ligga och glida och leva om lite. Roligt även när man slänger på lite grövre däck så man kan ta utsätta sig för lite mer terräng.
R6:ans med lite modiferingar
För den som inte orkar kolla igenom 117sidor, finns det nåt vettigt pris för att sänka vikten rejält eller skicka upp den sisådär 40-50hk minium?
Skönt med en till XT660X i härnösand, står 2 st 07r i mitt garage en blå och en orange
En sån där har jag kört i massa tusen mil utan problem. Kanon bra första hoj som är väldigt förlåtande + att den tål marksyning utan att man blir tvungen att plocka en miljon plastbitar.
Dock så är markfrigången för låg för att man ska kunna köra i trappor som man kunde med den gamla XTn.
Bifogar en film som jag är väldigt stolt över, aningen sne kanske
http://www.youtube.com/watch?v=2hxGR3nuqQk
Snart är det dags att börja köra.. UNDERBART
Hur ser det ut där ni bor? körbart?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |