Köpte ny hoj idag..

MBN_MAN

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2008
Hoj
Yamaha TTE 1996
Hur mycket till gasres och "skojjfaktor" är det på xt660? Spelar det stor roll vilken typ av xt660 det är?
Jag strävar efter att hitta en skojjig hojj som är så driftsäker som möjligt och då ligger xt660:n nära till hands.

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Hoj
Japanese steeeeeel
Hur mycket till gasres och "skojjfaktor" är det på xt660? Spelar det stor roll vilken typ av xt660 det är?
Jag strävar efter att hitta en skojjig hojj som är så driftsäker som möjligt och då ligger xt660:n nära till hands.

så som jag har uppfattat xt 660x är att det är en driftsäker liten jäkel som är gjord för vardagsbruk MEN tråkig om man jämför med andra motarder. Men sen är ju den viktigaste frågan, hur kör DU ? din körstil å preferenser är säkert helt annorlunda än mina.

För mig är ju skojfaktorn överväldigande, så pass att jag la den i torsdags:huvet men ny hoj = skitrolig, särskilt då jag bara har kört 80-tals hojar innan den här.

den har säkert potential att vara en rolig bushoj också men precis som allt annat här i hojvärlden, provkör å bilda dig en egen uppfattning, jag rekommenderar den iaf

p2p

If you snooze, You loose.....
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
Ktm 690 smc
tycker du valt en alldeles utmärkt hoj att börja säga vad man vill om skoj faktorn men det är iaf en motard och du kommer ha skitkul!

:D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...