Köpte tzr:en

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Vikingarockaren skrev:
Tappar tzr:en effekt om man svetsar dit en ny plåtbit där sprickan sitter?
Det ska den inte göra så länge man inte hindrar flödet på något sett. Vart sitter sprickan?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Lämna bara in kröken på nån verkstad och säg åt dom att fixa det, dom vet nog hur man ska göra ;)

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Jag är lite småsur på motorrad-bach... Bestäldle backspeglar och carbonlookklockan, men jag fick aldrig något :S

Ioförsej så beställde jag genom ett mail på engelska men varför totalignorerade dom mej? :va

Är jag så hatad? :p Jag vet att mitt rykte på forumet går att diskutera, men ändå till tyskland?! :fatta!

Vikingarockaren

Sommar!!
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
Bandit 1200
Men är det fortfarande ingen som kan säga vart man kan köpa tzr- rör? För det finns inte på sporthoj shoppen.

MulleMuck

Cepe med megafon
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Yamaha TZR -99
Vikingarockaren skrev:
Men är det fortfarande ingen som kan säga vart man kan köpa tzr- rör? För det finns inte på sporthoj shoppen.

Dom hade utgått från SH-Shoppen ja... Tror att förfrågan var så pass liten så dom tog bort det, men det verkar vara lite problematiskt att få tag på trimrör till TZR? När jag nämnde att jag skulle sälja hojen och hade ett effektrör på så fick jag ungefär 3 st PM på SH och en satans massa mail från folk som bara ville köpa röret...

Tzr91

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2004
Hoj
Yamaha Tzr 91 -Såld Suzuki RG 92F -Såld Cagiva Mito -00 -Såld Aprilia RS -02 -Till Salu

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Vikingarockaren skrev:
Så nu har jag köpt en 87:a för 7000 kr och packväskor och ett abu granit lås för 700 kr. Ska även köpa backspeglar så jag undrar om ni vet några billiga som passar på tzr. På vägen hem så blev det tyvärr en spricka i kröken så jag undrar om man kan svetsa det bra? Vet ni vart man kan få tag på trimsystem billigt?

Det är la bara att dra en sträng (se till att ha rätt inställningar annars får du en fin strypning på insidan) med svetsen och slipa

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!