Kör ALDRIG på gullmars trafikskola

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Swedie skrev:
2200394 Han kanske är en sån där genuint dryg Stockholmare som det finns en del av.

Finns det ngn annan sort? hihihi :D

(och för er som inte lärt er innebörden ta fram lexikonet och slå upp ordet ironi innan ni postar massa hat om oss Nordpolingar)

Allmänt kasst beteende av killen på körskolan. Skulle på den grövsta norrlännskan bett honom att dra käpprätt åt helvete om jag hamnat i den situationen.
 

MiZou

Ny medlem
Gick med
7 May 2005
Ort
Eskilstuna
Hoj
Hojlös
jag tycker att du ska låta denna tråd leva lite, sedan skriva ut den och posta den till dem samt skriva en liten fin notis om din upplevelse och hur du känner i efterhand...så får du se vad de gör, antingen är de ångerfulla och vill försöka kompensera dig alternativt tycker de att de har för många kunder och skiter fullständigt i dig...

alla kan ha en dålig dag, frågan är hur man hanterar baksmällan...
 

frankan

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2006
Ort
stockholm
Hoj
r6 -99
MiZou skrev:
2200625 jag tycker att du ska låta denna tråd leva lite, sedan skriva ut den och posta den till dem samt skriva en liten fin notis om din upplevelse och hur du känner i efterhand...så får du se vad de gör, antingen är de ångerfulla och vill försöka kompensera dig alternativt tycker de att de har för många kunder och skiter fullständigt i dig...

alla kan ha en dålig dag, frågan är hur man hanterar baksmällan...

joo får se vad jag gör, tror jag bokar tid hos nån annan skola istället. angående det där med dålig dag så visst, alla kan ha det. men att bete sig så som han gjorde är under alla kritik, isåfall har man fel jobb enligt mig. det är bättre att be om ursäkt en gång för mkt isåfall än att bli arg för att jag ifågasätter hans bemötande.
 
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Hamburger Hill
Hoj
GSXR1100-91, Z650-77 och en HD-chopper -77
Blanco skrev:
2200664 Det va där jag tog mitt bil+hojkort för 12 år sedan....Fan va tiden går....
Det va bra där då i alla fall..... Är Lasse kvar där?
Hoppsan, det var visst 11 år sen jag tog hojkortet där. :tomten

Men det tror jag nog, han äger ju skolan, och jag brukar se dom ute å snurra på sommrarna. :)
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top