Kör du första säsongen 2006?

tobbe #11

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2005
Hoj
RMZ450
Jepp, precis som rubriken lyder - vilka har fastnat i rookieträsket och kör första säsongen nästa år? Ska själv börja då och det vore ju kul att se hur pass många nya vi blir!

/Tobbe, #11 R1000

Freppa

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen
Jag tänkte ta mig iväg på något rejs nästa år. Men det är ERF som gäller för mig totalt sett. Vår 12:e plats i årets upplaga skall mötas med en top 5.

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Blir jag snabb nog så är det tänkt att jag ska rasta 400:an bland alla tvåtaktare i 250 SP :hihi

ape

be a nice ape
Gick med
24 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 600 04:a ***Såld.
Well jag ska försöka komma till start nästa år. Satsar främst på ERF men kanske kanske även Rookie 600l :tummenupp

Petteri

R1000 kanske nästa år då
Gick med
19 Jun 2003
Hoj
R1 RR (såld)
tobbe #11 skrev:
Jepp, precis som rubriken lyder - vilka har fastnat i rookieträsket och kör första säsongen nästa år? Ska själv börja då och det vore ju kul att se hur pass många nya vi blir!

/Tobbe, #11 R1000

Då lär vi nog ses målet är att köra alla r1000 race nästa säsong och jag som inte ens har kört ett b-rejs, det blir nog intressant. :näsblod

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Första året för mej också :banana :banana men visseligen i Rookie 600 ska komma in och dominera totalt :3freak

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Om man läser presentationerna i R600 under roadracingsektionen, så känner man ju sig nästan som en veteran, trots att nästa år bara blir min andra fulla säsong!

Till alla er nytillkomna ynglingar har jag bara en sak att säga till mitt försvar; ni kör för fort för ert eget (och mitt) bästa! :gnissla

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
2-Hjulig
tobbe #11 skrev:

/Tobbe, #11 R1000

Första året även för mig. Kör ERF-serien tillsammans med 2 andra killar.
Från Skövde även du ser jag... :)

Flatslide

Ny medlem
Gick med
22 May 2004
Hoj
R1, Crf å CB 750
Jag hoppas på att köra några rejs i r600 kanske något ERF om jag lyckas hetsa någon här i bygden till att ta licens. Det blir lite svårt med ERF:en annars.
Jag ska åka och köpa hoj nu till helgen så håll tummarna för att hojen är det jag förväntar mig.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Well, nåt rejs blir det allt, kanske två eller fler också. Har kört lite ERF tidigare, räknas det :confused:

stridis nr60

if you cant bet them.hit them harder
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
gsxr1000-02-Race,wr 250
4st nya

tobbe #11 skrev:

/Tobbe, #11 R1000
vi är fyra killar från sthlm som tänkte köra rookie1000 nästa år så du blir inte ensam :banana

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Penguin skrev:
Om man läser presentationerna i R600 under roadracingsektionen, så känner man ju sig nästan som en veteran,

Du börjar bli lite gubbig nu tycker jag...
Vovve villa åsåvidare... :D

Jo då jag har som mål att köpa mig en 600 och banta samt köra några rejs -06, mest för att vara ivägen.
Det blir dock min tredje säsong men med ett kort uppehåll på sisådär 14 år... :hihi

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Planerar att åtminstonde köra ett B race, får väl se sen hur pengarna räcker till det är mycket på gång under nästa sommar.

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Tog licens i höstas, kommer (om allt går i lås) att köra några ERF. Ska försöka hålla mig undan när ni alla snabba kommer. :D

DreeTman

Långsam
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Posörhoj 08 -RR edition
Kör min första säsong nästa år, i rookie600. I år tränade jag en del och provade på att köra ett race bara. (sviesta 15/10) Kom inte sist iallafall... :)

G4n

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2004
Hoj
Cbr600rr -06
japp kommer att vara på...men får se hur mycket man hinner att vara med på tävlingar måste ju jobba också.....så det blir väl max Varanan helg för mig men mycket tränning kommer det att bli gör att men är ledig varanan vecka...... :tungan

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Får se om det finns tid att träna ens...kanske inte ekonomi för det..
Swedies säsong går före... å det är ett himla jobb att få ihop den.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln