Köpte en 9x11cm som jag planerar att köra med..2829415Tjena
Funderar på att skaffa miniskylt till biken, skulle gärna vilja höra om Ni därute med små skyltar har problem med ombesiktningar och böter?
Köpte en 9x11cm som jag planerar att köra med..
Tjena
Funderar på att skaffa miniskylt till biken, skulle gärna vilja höra om Ni därute med små skyltar har problem med ombesiktningar och böter?
Jo, jag borde såklart köpt scanner och laminat-maskin istället för att lägga ca 300kr på en färdig skylt.. dumma jag!2829438Onödiga pengar att köpa en, jag scannade in orginalskylten, minskade storleken till miniskyltsstorlek i datorn, skrev ut ett par stycken & laminerade dem. Ett ex på hojen & några i reserv.
Jo, jag borde såklart köpt scanner och laminat-maskin istället för att lägga ca 300kr på en färdig skylt.. dumma jag!
Haha.. inga problem kompis! Egna lösningar är alltid trevligt..2829566Sorry...inte så jag menade. Men om man har tillgång till scanner, skrivare & lamineringsmaskin så är det rätt snabbt fixat. Mest så jag menade.
Vart tycker ni man ska beställa miniskylt någonstans?
Nån som vet om det är tillåtet att skära i orginalplåten och på så sätt göra skylten mindre??
Det är ju fortfarande VV som tillverkat den,även om jag modifierat den något..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|