busz skrev:Så här gick det med hojen för han som körde alkoholpåverkad och vårdslöst genom vagnhärad för en halvtimme sen:
busz skrev:De som såg olyckan sa att han körde i minst 150. Han hade bara hjälm på sig. Smart grabb :kocko Jag såg att han rörde på armarna men benen var det värre med. Undrar om han blev förlamad?
Wagge skrev:Hmm... Nästan så att det var rätt åt honom... köra i fyllan är DUMT! Hoppas bara ingen annan kom till skada.
pucko skrev:Jag fattar inte hur man kan tycka nåt sånt. killen ångrar sig nog ändå.
pucko skrev:Jag fattar inte hur man kan tycka nåt sånt. killen ångrar sig nog ändå.
Chii skrev:Synd på en så fin cykel Harni testat framföra en trampcykel då ni har varit riktigt på fyllan så kan ni nog föreställa vadmc ska kännas som.
PS: Skrämmande att folk sitter och tycker det är rätt åt killen trots att han kan vara illa skadad, Hoppas han sitter o skrattar åt er då ni ligger och förblöder i diket efter någon kurvig väg :kocko
Han var onykter men det är onödigt att dömma folk för deras dummhet
pucko skrev:Tycker det är helt fel att köra onykter. Men jag tycker ändå inte rätt åt honom att han skadar sig i en olycka.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|