Provokationshömör?Bingo skrev:Jag känner många tjejer som kör bättre än vilken höna som helst. Fast å andra sidan vet jag ju dem som kör sämre också. Även om det lutar åt ett ja i pollen, så måste jag vara ärlig och svarade "Vet ej".
Alltså, skälen till att jag tar upp saken igen är dels att det har tillkommit många nya forumesökare sedan den förra utredningen, dels att många verkar ha glömt resultaten.berggren_martin skrev:Trodde vi hade rett ut det där, det är gubbar med basker och 1001-1002-1003-skylt som är de farligaste!
Kawa Tina skrev:ZZZZz zzzzz ZZZZZ öhh kan vi komma på nått mer intressant ämne??
Varför är det mest fyllegubbar som ska ut och köra bil när de är på fyllan????Man hör inte ofta att det är nån höna
Henken skrev:Största orsaken är att de mesta tiden är på fyllan och/eller i många fall inte anser sig ha några problem. Det är fler än gubbar som har problem med alkoholen. Alkolism har ingen klass, kön eller (rimlig) ålderstillhörighet.
Reagera på en upplevd könsdiskriminering/ åtskillnad med att vända på det funkar inte. Så tillvidare att det inte skulle fungera som exempel men jag får känslan av att exemplet ovan snarare gällde alkolister istället för gubbar.
Gustav1 skrev:Hönor kör bättre ja. De allra flesta kvinnliga busschaufförer är faktiskt hönor.
Men nu handlade det kanske om bilförarinnor?
Alla har väl hört talas om "kärringstopp", men vem har någonsin hört talas om "hönstopp"? Det är bevis nog.
Tinatjejen skrev:Har aldrig sett en höna kör.
Bara en glidare, på teve.![]()
Prästens lilla kråka däremot.. han verkar va usel på å köra..
en slank han hit å en slank han dit....
Kawa Tina skrev:Nu menar jag vad man hör i media. Det är ofta unga killar som krockar man hör inte ofta att det är en tjej som har kört ihjäl någon bla lba . Fast det kan ju bara var medias vinkling som får det att låta så ???Det är säkert 50/50 mellan könen
Tinatjejen skrev:Har aldrig sett en höna kör.
Bara en glidare, på teve.![]()
Prästens lilla kråka däremot.. han verkar va usel på å köra..
en slank han hit å en slank han dit....
Jag vet inte om det du säger har har någon relevans för undersökningen men mycket av det låter jäkligt rätt på något sättBadkarma skrev:Dom kommer alldrig vara bra bakom ratten(styret), såvida dom inte sitter bak och fram i knät![]()
Henken skrev:Det är ingen slump att män mellan 18-24 (eller 26?) är mest olycksdrabbade och har högst försäkringspremier. Detta beror helt och hållet på att de kör mest och utgör en stor del av de bil/mcburna i trafiken, (Höhö, he said mc-burn) då bör slutsatsen bli att de även är de bästa förarna och det är resten av trafikanterna som saknar empati och intelligens att förstå/förusäga dessa unga mäns handlande.
Förbjud övriga trafikanter & speciellt poliserna som har ovanan att lägga sig i & "tillrättavisa" dessa hjältars körstil.
Expertpanelen är lite hård mot er idag. Förra gången vi undersökte saken var det ÖVER 50% som tyckte att kvinns kör ättre än höns.Tinatjejen skrev:Verkar vara VM i smarta uttalanden här bland boysen![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |