Kör kvinnor bättre än höns?

Kör kvinnor bättre än höns?

• Antal röstningar
    0

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Jag röstade "ja". Jag är övertygad om att höns är riktigt usla bilförare. Men det här är väl ungefär som att fråga: "har du slutat slå din fru ?" (vad svarar man på sånt ?)

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
En höna enligt min bok är en varelse med ganska kompakt kroppsbyggnad, inte alls designad för att framföra våra fordon på något sätt, så JA! En kvinna kör bättre än en höna!

Men en snygg brud(a hot chick) har man alltid mer sympati för än en ful ragata och alltså kör en höna bättre än en kvinna...

Vem kom först, hönan eller ägget?

I övrigt, när ska gamla inskränkta idioter, feminister och annat pack lära sig att kompetens sitter i individer och inte i kön, ålder, raser eller nått annat irrellevant?

Idag råkade den osäkra individen som vinglade, höll ca 15 km/h och hade näsan på ratten så hon/han omöjligen kunde se backspeglarna och knappt bilarna på sidan pga a-stolen en kvinna. Men imorgon är det säkert en gubbe...

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Man kunde sagt så här till trådskaparen också! :fatta!

Bifogat

• dialogruta_39_varintedetdumt.gif
    dialogruta_39_varintedetdumt.gif
    2.2 KB · Visningar: 119
Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Bingo skrev:
Expertpanelen är lite hård mot er idag. Förra gången vi undersökte saken var det ÖVER 50% som tyckte att kvinns kör ättre än höns.

Och ni väntar er att tjejer och höns ska bry sig om vad NI tycker då, antar jag? :rolleyes:

Vi kör väl hoj för att VI tycker det är kul, inte för att en del av ER tycker om tjejer som kör hoj? Eller vad trodde du? :7peta
Det finns både tjejer å killar som kör som höns (som bara kör glidare?) eller ännu sämre. Men alla lär sig med tiden. Säkert även dina höns, vad de nu kör och VART de nu kör, för jag har som sagt bara sett EN körande höna och det var ju på teve så det kan ju vara trixat med hur mkt som helst :crash

Foggy

-
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
ZX-9R -01/02
Har aldrig sett en höna köra (i verkligheten s.a.s.) så det kändes bäst att klicka i "vet ej" ;).
/F.
Edit: Tur att min flickvän inte läser det här, eller nåt...

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Okej! då ska förklara hur det ligger till. Tjejer är i regel sämre på att köra bil dvs att framföra själva kärran än killar. De hävdar i och för sig aldrig att de är grymma på att hantera bilen och gör därför inget större väsen av sig.
Killar är då i regel bättre på att köra, kanske på grnd av att ett tidigt bilintresse är mer påtagande i tidig ålder här än hos tjejerna, med tjuvkörningar på grusvägar mörka nätter som följd. Det finns emellertid de killar som INTE kan köra för 5 öre för att de saknar verklighetsuppfattning (avståndsbedömning, lokalsinne, mm,) De är livsfarliga, samt GUBBAR som kanske kan köra bil, men som ska hävda sin rätt i alla situationer trots att andra kan få toksladd av aggerandet. de sist nämda uppträder ofta i SAAB eller VOLVO av medelmotta skick.

Detta säger jag för att efter ett par tusental mil i sadeln på en och annan trött XT på box kan man kategorisera människor och hur de kör ganska enkelt. Jag tror överlag att killar är duktigare på att köra men Jag har mycket hellre
tjejer som med traffikanter och givetvis finns det jätteduktiga tjejer i traffiken också.

hoppas inte "mc-budet" kommer med HELT andra analyser :banana

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
Är höns inblandade i fler trafikolyckor än män? Knappast. Alltså måste rimligen höns vara bättre trafikanter än män.
Med denna sunda logik är höns naturligtvis också bättre än kvinnor.

Edit: Stavfle

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
Jag har en killpolare som kör som en riktig höna... Personligen tycker jag många tjejer kör riktigt bra. Håller hastigheten mm. Det är ju perfekt när man ska hem på fyllan om en tjejpolare kan skjutsa, då slipper man hoppa ur halvvägs och spy för att det går för fort på småvägarna. :crash

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
CalleE skrev:
Man kunde sagt så här till trådskaparen också! :fatta!
Men herregud, CallE. Jag försöker bara öka mänsklighetens samlade vetande. Det finns inga dumma frågor :banana

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Bingo skrev:
Men herregud, CallE. Jag försöker bara öka mänsklighetens samlade vetande. Det finns inga dumma frågor :banana

Exakt! Det som, i min mening, krävs nu är att denna tråden;

1. görs till sticky, eller
2. resultatet kommer upp på startsidan

allt för att bevara detta för eftervärlden.

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Bingo skrev:

Then I have got news for you!

Eller så kan vi fråga så här? Vem kör bäst, svartrockaren eller hipphopparen? Vem är bäst på att laga mat av hästtoken och gräsklipparmannen?

Aha! sådana drag syns inte utifrån, men om någon är kvinna eller man syns tydligt. Alltså är det väldigt lätt att grupera ihop folk utan att ta någon annan hänsyn till vad de kommer ifrån, så all sådan här feministstatistik är faktiskt riktigt könsdiskriminerande!
www.antifeminist.nu

Men det går ju inte att sticka under stol med att alla är sexuella varelser som drivs av sina hormoner(drifter) och handlar därefter, något som det männskliga medvetandet inte har kommit ifatt ännu!

Tänk på alla stackars människor som säger så här:
Tänder på: Humor, intelligens...
Avtändande: Starka kroppsdofter, svett, smuts...

Stackars självhycklare eftersom det är sådant som kroppen är inställd på att tända på...

Hmmm... har jag tappat tråden här eller??? tydligen, vi slutar! =O)

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
CalleE skrev:
Hmmm... har jag tappat tråden här eller??? tydligen, vi slutar! =O)
Hey, du är på Sporthoj. Här finns inget sånt som OT eller tappade trådar:D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...