Andreas N. skrev:Usch...den där är inte trevlig alls
Såg den igår...men jag ville inte lägga upp den....undra hur gick med honom egentligen?
Hade inte heller lagt upp den om jag sett den först!!!
// Niklas
Andreas N. skrev:Usch...den där är inte trevlig alls
Såg den igår...men jag ville inte lägga upp den....undra hur gick med honom egentligen?
srx600 skrev:Hmm.. intressant hålling vissa intar i denna tråd. Bilisten gör ju för helvete inget fel. Det är ju tomten på bågen som har dödslängtan.
Sånna ser man varje år och varje år så dör ett gäng. I onödan. Bara för att de tror att de är Rossi. Vilket dom inte är eller någonsin kommer i närheten av.
sporTlovEr skrev:Saab, det var faktiskt en golf..Sen vet väl alla med broms o stoppsträcka, räcker ju att personen ifråga tittade någon millisekund åt vänstra sidan för att förlänga alla reaktions/stopptider
Nåja MEN tyckte ni motorcyklisten gjorde bra ifrån sig?? Jag bara undrar, ladda på så där på en påfart, säger inget om det varit trafikfritt, men detta kan nog bara skyllas på mc-dåren tyvärr. Även om det är tragiskt för honom, för skador lär han fått om han ens klarade sig
Spelar ingen roll om du vrider fullt på ratten i motorvägsfart, det enda som händer är att bilen skulle snurrat runt och kanske tagit honom från sidan=ännu sämre slutresultat
Zuljin skrev:Jag säger inte att det var bilistens fel men jag tycker ju att man borde försöka stanna vid något tillfälle. Ok om han inte hinner reagera innan han mosar men under akten eller strax efter skulle ju kunna anses som rimligt att sakta ner?
Bifffen skrev:instämmer verkligen vilka jävla dårar det finns alltså helt otroligt man börjar ju fundera om folk tror dom är stålmannen bara för dom sitter på en jävla plastraket....
hoppas det gick illa för han idiiiiiot
Haha, jag älskar såna där högtrevande meningar.Chronic skrev:Jag föraktar dig, --//--
Och typ bli våldtagen av hundar vaVictor skrev:Haha, jag älskar såna där högtrevande meningar.
Om ni har kollat på tv-serien Rome vet ni vad jag menar. Där blir en kvinna bedragen och hon nöjer sig inte med att hata killen. Nä, hon lägger en förbannelse över hela hans släkt och hoppas hans barn får böldpest eller motsv. Hans lem ska ruttna och hans själ brinna i helvetet osv.
Då menar man allvar, på riktigt.
Zuljin skrev:Jag säger inte att det var bilistens fel men jag tycker ju att man borde försöka stanna vid något tillfälle. Ok om han inte hinner reagera innan han mosar men under akten eller strax efter skulle ju kunna anses som rimligt att sakta ner?
Zuljin skrev:Dra åt Hel"#"¤!
Bilisten verkar inte ens försöka stanna när han är färdig med mosandet
SVooSh skrev:Är du blind eller?? Bilen niger innan kollisionen = han bromsade. Och vad menar du med att han borde "sakta ner under akten"? Lätt svårt att bromsa en bil med hjulen uppe i luften Tror du kanske han försökte köra vidare med en motorcyklist samt motorcykel under bilen?
Tycker ändå bilföraren verkar varit mer vaken än dom flesta i trafiken!
Hygglo skrev:Så ni slipper råka ut för nå´t sånt här..---> http://www.dumpalink.com/media/1141722280/Motorcyclist_Run_Over_By_Car
Var det en "GR" vanabee?
Som man bäddar får man ligga inte santChronic skrev:Jag föraktar dig, att önska någon okänd stackare ont baserat på en filmsnutt är ju skitdumt.
Bifffen skrev:Som man bäddar får man ligga inte sant
att vara efterklok är ju lätt och det är så synd om honom tänk om det inte vore en bil som kom där utan en familj med barnvagn då kan du tänka dig vilka konsekvenser det kan få när helt oskyldiga människor blir drabbade fär att stålmannen är i farten.......
som han kör gör man bara på bana inte sant
återigen rätt åt honom han har nog lärt sig ett o annat om han överleft...
inte sant.
lorkan skrev:Aa tänk en hel familj i en barnvagn komma körandes i 100+ på en motorväg, dom hade inte hunnit bromsa överhuvudtaget, aj aj aj.
Jag förstår vad du menar men det var ett dåligt exempel.
Jag tror inte att killen överlevde, det är väl ungefär <5% chans att man överlever om man blir påkörd av en bil i 100+ .
Bifffen skrev:Men jag menar om dom gått på vägrenen eller en trottoar(promenad)
nu var det motorväg visserligen men han kör nog inge lugnare på vanlig landsväg heller för den delen
Skit samma spelar ingen roll tycker han får skylla sig själv tar du han i försvar är du tyvärr lika dum själv.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|