Kör ni fortfarande eller har ni baxat in den i garaget?

moddlaren

Guest
Kanon väder i Dalsland i dag så det blev 2 tim fin körning i lugn o trevlig takt, härligt friskt o dessa uber sköna twi taktare bara älskar denna kalla luften. blir det fint väder så blir det åka både lördag o söndag med.

simma lungt:hihi

nathe01

Ny medlem
Gick med
26 May 2011
Hoj
lekhoj: Ducati 748, GSX 750 ES (såld), Triumph Legend TT (vandaliserad), senste: cb750-78
Det var inte många möten man fick på vägarna idag.
Kom fram till verkstan och fick frågan "Hur var det att köra på isen då?"

and

Ny medlem
Gick med
2 Nov 2011
Hoj
2017, Yamaha MT-09
Kanon väder i Dalsland i dag så det blev 2 tim fin körning i lugn o trevlig takt, härligt friskt o dessa uber sköna twi taktare bara älskar denna kalla luften. blir det fint väder så blir det åka både lördag o söndag med.

simma lungt:hihi

Härligt och friskt? Vad fan åker du runt i för overall?

moddlaren

Guest
Härligt och friskt? Vad fan åker du runt i för overall?

Vadå overall:confused::confused: åker i samma goretex ställ som på somaren,, Men jag är inte frusen av mej ,,, dom stirrade gott i dag när jag kom knallandes till jobbet i sandaler utan sockar o chorts o en tröja, ca -3 grader.. det är faktiskt inte så kallt:).

det är bara:tuttar som gnyr över frisk luft eller:7peta.

mvh

Hagbard

HO
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
f.d fordonsägare
Kört en sväng och bytt till nya däck idag, Michelin Pilot Road 3 ska provas nu på stadsjeepmotorcykeln.

Aquaman

Det ska rulla på två hjul
Gick med
21 Jul 2011
Hoj
Yamaha r6 - 03
´Kom nyss hem från 1 h körning, kallt som helvete om händerna och ganska försiktig med underlag. Men skönt att få gasa lite ändå. Nästa vecka blir det mildare så knappast sista gången jag körde iår

Spiido

Medlem
Gick med
19 Jun 2012
Hoj
En jättesnabb
Såg två tillsynes nervösa tjejer som Idag skulle ut och övningsköra (!), dom utgick från mc-varuhuset, vi halkade lite lätt när vi gick över vägen...,det kan inte vara kul som nybörjare, eller för någon egentligen :)

Nä, säsosngen är över, inse! :gråta

moddlaren

Guest
AHHHHH ännu en helt fantastisk dag 4-7 garder varmt i princip ingen trafik o prata om och ca 2 tim underbar mc åkning,, Bra väder i morgon med så det blir nog ett par timmar då med..

purepover biter faktiskt bra fast vägbanan är kall.

mvh

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Inbaxade igår...vintertvätt i 1 grad, soweet...nu varmförråd och soft till nästa säsong....Skotern ska checkas / servas på fredag iställe !

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Varit ute nyss och kört odubbat i snöyran. Halt som tusan, men görskoj! Och nu pratar jag om endurohojen, inte om hondan. :)

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Där står den bra:

hojigarage.jpg

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Fixade kortet i september och köpte hojen iförrgår! Körde den underbart vackra gröna Kawasaki 636an hela 10meter från skåpbilen till garaget. Nu ska den stå där och frysa hela vintern, jag vet inte hur jag ska klara det.. Neh.. vänta.. måste hämta brännvin och dränka min sorg *sob*

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Fixade kortet i september och köpte hojen iförrgår! Körde den underbart vackra gröna Kawasaki 636an hela 10meter från skåpbilen till garaget. Nu ska den stå där och frysa hela vintern, jag vet inte hur jag ska klara det.. Neh.. vänta.. måste hämta brännvin och dränka min sorg *sob*

Lång vinter för dig då.
Själv har jag börjat med att vinterpyssla hojen. Nu när jag har den i ett garage här vid sidan av huset. :banana

waldorf

Singel och sökande
Gick med
2 Jun 2012
Hoj
Honda CB500 1998

Du kan ju dränka sorgen i sprit! Här sitter man med en hoj i garaget under en och vintern pågår fortfarande ute, Vad kan man göra då!? åka skidor eller sitta och klappa på hojen. :gråta

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!