Kör ni fortfarande eller har ni baxat in den i garaget?

urout

Toulange
Gick med
21 Feb 2008
Hoj
Kawasaki Z750ABS 2010 , KTM 450SX -06
Jag körde mer eller mindre hela Huddingevägen imorse i rusningstrafiken och jag var ensam mc hela vägen till Årsta, det har inte hänt sedan jag började köra i September.

Jag kör tills det blir frost på morgonen och därefter kanske mitt på dagen Lör eller Sön om vädret är ok..

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
I Stockholm betyder baxa att stjäla.

Typ:
- "Jag tjackade en ny jonne för en tvåhunka!"
- "Eren baxad eller?"

:fakta

Tuxedo

Du har inte en chans -Ta den!
Gick med
19 Aug 2008
Hoj
GSXR 1000, K7 & K3
Kör fortfarande, har inte satt in fodret i stället än men det börjar bli dax nu kände jag i morse.
Kör tills snön eller frosten ligger på mornarna eller om det är risk för snö/frost på kvällen. Det är alldeles för kula att köra för att sluta nu! :banana

isidor 1

Sporthojsnörd
Gick med
18 Nov 2010
Hoj
ktm690 enduro r 2011Yamaha MT09 årsmod14 Honda vtr 07såld Kawasaki er6F 09 såld defenda pro250x års mod 12 såld Suzuki 350 L ÅRS MOD 91 såld husqwarna wr360 års mod 95 såld atv hi-bird 200cc såld
Körde en ordentlig runda i går var kallt men kul,kör så länge vägarna är torra, samt så länge grusbilen håller sig borta :)

p2p

If you snooze, You loose.....
Gick med
20 Jul 2008
Hoj
Ktm 690 smc
därför man har en ktm 690 smc ;) kör fortfarande och tänker fanemig aldrig sluta!!!:yoparty

Bentebent

:moppefucko
Gick med
30 Apr 2011
Hoj
MT-07 -16
Kör varje dag än så länge :) Fortfarande soligt och fint här i Blekinge, om än lite blåsigt och kyligt stundtals.

Mjölnaren75

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Aug 2006
Hoj
Sym 200 Yoyride
Servade både hoj och cross förra helgen så nu får det räcka. Crossen var väl onödigt tidigt men skit samma!
Det värsta var ju att jag köpte min RSV Mille för tre veckor sedan så man hann ju inte gasa så mycket så abstinensen är redan stor:död

yada

Medlem
Gick med
8 Aug 2012
Hoj
MT-09 Tracer
Oktober ut blir det ju minst här i södern. Lite kallt om händerna (oavsett vad jag drar på mig) efter nån timme men visst kommer det några fina höstdagar/kvällar till :)

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Hoj
BMW S1000RR -15
Körde sista turen till vinterförvaringen i lördags. Så nu får hon vila till våren, sen får man se om suget kommer tillbaka, annars åker den ut på annons.

/Try

Phas

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2011
Hoj
just nu utan
Kör tills det blir material på vägen.

Tajmade ventiljusteringen jävligt dåligt bara så hojen står nerplockad nu men ambitionen är väl att få ihop den till helgen :yoparty

Aquaman

Det ska rulla på två hjul
Gick med
21 Jul 2011
Hoj
Yamaha r6 - 03
Körde till jobbet imorse kl 7 med 3 tjocktröjor under jackan, kände mig så jävla fet och klumpig men det var det värt för den 10 minuters tur jag fick med älsklingen!

Spoke

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2012
Hoj
Yamaha R6 Yahama XT Kawasaki Er-5
Klart man kör!! är ju ingen SÄRRING (finskt uttal):hihi
Dock tog man ju lappen iår så är väll fruktansvärt hojkåt fortfarande...:3freak

maister

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2012
Hoj
Aprilia tuono v4 1100 -16
Körde nog en 15 mil idag. :) Stundtals soligt, torr vägbana och goa vägar! Underbar dag:banana
Dröjer nog ett tag till innan jag ställer undan för vintern!

Lassesthlm

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2011
Hoj
Aprilia Tuono-14, Monster 1100 EVO, BMW F800R CF, Yamaha TT600, KTM 525 stulen, BMW 1150R Rockster, XT-500, Suzuki GS-1000, Honda 750, Honda 125.
22 mil riktigt aktiv åkning i söndags, perfekt före och ont om bilar på vägarna.....passerade en kromsläde som hade kö bakom sig.....40 på en 70 väg...asg

moddlaren

Guest
med det kanon vädret i lördags o söndags så blev det ca 30-35 mil till på 2T motarden,, o mer kommer det att bli heltsäkert.

köpte mej ett jofa 2delat vattentätt skinnställ i dag svart o fint,,, rea nu på butikerna:tummenupp:tummenupp:tummenupp 2000:- pistoler blev det mitt för:banana

mvh

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Körde igår & idag :rolleyes:

Hoppas på fler soliga dagar, men varma dagar är no att glöma :D

Spiido

Medlem
Gick med
19 Jun 2012
Hoj
En jättesnabb
Året runt försäkring - är det bara lite gött väder någon helg framöver så blir det gasa satan! :banana

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
För mig är det färdigåkt i år. Nu ska banhojen få lite TLC och vinterpyssel.:tummenupp

Nyheter
Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år

Tiden flyger, som man säger...

Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS