GSXR1100R
The older i get the faster i was
Ja det har jag packat medKullberg skrev:Micke tar du med sändare till transponderna?
Ja det har jag packat medKullberg skrev:Micke tar du med sändare till transponderna?
GSXR1100R skrev:150 kr för 10 minuter, vi brukar köra 20 minuter och vila i 20 minuter, det blir altså 6-7 pass.
troligen kan du få rabatt men annars kostar det 1800:- för 6 ggr 20 minuter.
Meningen är att ni som inte har egna skall prova på och sedan bli fast i småtaktsträsket, prova en repa på 2 ggr 5 minuter så vet du snart hur kul det är, det gör ont oxå.
Johno körde 32.orDanne S skrev:Hallå hörrni!
Var och kikade på er idag och ni var riktigt duktiga! Man blir så jäkla sugen att börja köra...
Men en fattig student har som bäst råd med en kinahoj...
Jag lyckade sätta 35.12GSXR1100R skrev:Johno körde 32.or
Höger fotled värker (vurpsidan) men kul va detmetallgutten skrev:Jag lyckade sätta 35.12
Idag är man lite stel i kroppen och ont som f-n i handlederna, aja det var riktigt roligt igår iaf..
Danne S skrev:Halloj!
Ni som verkar kunna lite om denna underbara sport kan säkert besvara mig på denna fråga. Tror ni att det är värt att köpa en kinahoj och köra med? Eller är det helt enkelt för kass kvalitet och prestanda för att kunna köra någorlunda bra på bana med?
Danne S skrev:Tror du att jag kan ha nån gläjde av en sån hoj? Jag är ju inte direkt den nya Valentino Rossi...hehe
Tyvärr så har jag tummmen mitt i handen så kommer inte att kunna fixa till den speciellt mycket....
Tvåtakt med slirkoppling = mycketmeck men rolig körning, du får hjälp av oss att mecka och det är inte speciellt svårt heller.Danne S skrev:Tror du att jag kan ha nån gläjde av en sån hoj? Jag är ju inte direkt den nya Valentino Rossi...hehe
Tyvärr så har jag tummmen mitt i handen så kommer inte att kunna fixa till den speciellt mycket....
Kanske bäst att köpa en vanlig motionscykel istället....=)
BrInK skrev:*Brinken; när får jag tillbaks mitt bakdrev (74-kuggars)?? Eller e' detta spons på hög nivå?*
vi lyckades paja det jag låna (ett rött) så jag har handlat ett nytt (guldigt) till dej hoppas det går bra? tar med det nästa gång det är körning på race house, okej? träffar aldrig dej så hade glömt bort det helt . sorry
grandmaster skrev:pajat? hur?
skulle ni lätta grejerna eller?
BrInK skrev:om kedjan hoppar av och man fortsätter gasa så blir inte drevet så snyggt....
grejorna man lånar ska va i samma skick när man lämnar tillbaka dom....
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|