Köra en sväng i lugnt tempo till helgen?

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Som topicen säger. Finns det intresse för att köra en sväng i lugnare tempo till helgen? Antingen lördagen eller söndagen, skriv vad som passar bäst!

Jag får tyvärr vänta med att skriva ut tid och plats till på torsdag kväll (först då vet jag hur förmiddagarna och framåt ser ut för mig) :)

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Söndagen är 100%. Lördagen tofflar jag stor del av dagen.

HAX

Ny medlem
Gick med
7 Jul 2004
Hoj
GSF 1200 Bandit 03
TheDude skrev:
Som topicen säger. Finns det intresse för att köra en sväng i lugnare tempo till helgen? Antingen lördagen eller söndagen, skriv vad som passar bäst!

Jag får tyvärr vänta med att skriva ut tid och plats till på torsdag kväll (först då vet jag hur förmiddagarna och framåt ser ut för mig) :)

Håller på och bestycka om förgasarna. Får jag ihopa prylarna och justerat skiten, hakar jag på i ditt "lugna" tempo :näsblod

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
HAX skrev:
Håller på och bestycka om förgasarna. Får jag ihopa prylarna och justerat skiten, hakar jag på i ditt "lugna" tempo :näsblod

Gött mos, var ju ett tag sedan man körde med dig :tummenupp Håller tummarna att förknasarna blir klara och justerade i tid :tummenupp (du har väl inte tryckt på ett såndäringa knallerör? :fatta! ) :D

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Vitpil
Får återkomma när du satt ut dag och tid. Passar det är jag på, om nu jag hinner byta däck! :)

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Fredde83 skrev:
Får återkomma när du satt ut dag och tid. Passar det är jag på, om nu jag hinner byta däck! :)
Det tar 30-60min och göra det själv. Har du däcken så PMa GSXR1100R och kolla om han har tid och hjälpa dig. Han har alla verkyg och gadjets.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mr K skrev:
Det tar 30-60min och göra det själv. Har du däcken så PMa GSXR1100R och kolla om han har tid och hjälpa dig. Han har alla verkyg och gadjets.
För i h-e jag vill inte ha halva skånes motorcykeldårar i min trädgård, lämna in till ZXRgreen så fixar han biffen utan att repa fälgarna.

Fredde83

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
Vitpil
Mr K skrev:

Tack för tipset. Har fixat bakdäcket nu. Ska bara försöka hitta depåstöd fram, klart får jag inte tag i det kan jag köra med de gamla. Klarar nån rundor till på det.

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
GSXR1100R skrev:
För i h-e jag vill inte ha halva skånes motorcykeldårar i min trädgård, lämna in till ZXRgreen så fixar han biffen utan att repa fälgarna.
Muhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
GSXR1100R skrev:

Dessutom filmar ZXR Green inte eländet och lägger ut det på webben :D

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
TheDude skrev:
Dessutom filmar ZXR Green inte eländet och lägger ut det på webben :D

räcker det inte med dom andra filmerna vi gör tillsammans o lägger ut på webben då... du ska bara ha o ha :rofl

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
King of the road
Ursäkta förseningen med tiden.

Jag har beslutat mig för att köra båda dagarna om inget drastiskt inträffar (eller om vädret inte står på våran sida..d.v.s. om det regnar så kör vi INTE).

Samling på S-oil i S-torp kl. 12:00 på lördag och kl. 17:00 på söndag

Det kommer som sagt att bli ett lugnt tempo och fikastopp ifall vädret tillåter :)

Last edited:

majtii

Those were the happy days
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Sviterna av en indragning...
GSXR1100R skrev:

Oooops, har redan lagt ut din adress med tel.nr på diverse däckbytarforum.
Du blir kändis iaf...

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...