Är detta någon form av Stockholmsironi eller är det bara en illustration till varför din avatar ser ut som den gör ?
Två objekt kan ju ute vara på samma plats samtidigt..
Va fan, blanda inte in mig med fiskmåsarna!
Vad gäller min avatar är jag narcissist och tycker resten av världen kan "fuck off", Ni är inte värda min uppmärksamhet!
Hade en kompis som var kunnig i kvantmekanik. Han hävdade att det var säkrare vid högre hastighet enligt Heisenbergs obestämbarhetsrelation, som säger att ju högre hastighet en partikel har, desto säkrare kan man bestämma dess position. Tyvärr gäller det bara för partiklar som är i atomstorlek. Så är du inte väldigt liten så är det bättre att ta det lugnt.
Kunde inte skrivit det bättre själv !
Fast om det är blåsigt ute så stämmer det väl att cykeln blir stadigare ju fortare man kör .eller ?
lite av rysk roulette
Somliga klarar av högre farter och andra inte där den sistnämnda gruppen ofta återfinns i pressens olycksnotiser.
Hade en kompis som var kunnig i kvantmekanik. Han hävdade att det var säkrare vid högre hastighet enligt Heisenbergs obestämbarhetsrelation, som säger att ju högre hastighet en partikel har, desto säkrare kan man bestämma dess position. Tyvärr gäller det bara för partiklar som är i atomstorlek. Så är du inte väldigt liten så är det bättre att ta det lugnt.
Två objekt kan ju ute vara på samma plats samtidigt..
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|