Köra Gbg? söndag 27(?) Inte tokgasatempo

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Sitter och funderar på att köra en sväng på söndag om vädret tillåter. Gbg över Tjörn, Orust till Uddevalla och tillbaka till Gbg. Någon som vill ta följe?


Öhhhh.Ps. Glöm nu inte att jag e jag och att när jag är inblandad så blir det inget snabbtempo utan lite lagom mer inriktat på att hålla ett jämt flyt genom böjarna än toppfart.
Inga probs att komma med en 125,400 eller liknande hoj alltså. Ds.
 

Dufva

Guest
Låter intressant förutsatt att just tempot inte blir för högt och att bror min lånar ut sin hoj. Har haft kortet i en vecka :(
 

Jocke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
BMW
Jag kanske kan hänga på i dom här trakterna om jag får behålla den lånade KTM Duken som jag har haft i tre dagar hittills! Wooooha! :crash
Måste ut igen, kanske tanka för femte gången också... :rolleyes:
 

Dez

Weeeee...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hisingen
Hoj
R1
Jag är kanske på :rodnar

Ska köra drygt 20 mil till den kvällen så jag vet inte riktigt om jag orkar :öl
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Strider skrev:
Jag kommer inte om det inte blir WCX tempo.

Får man föreslå alternativ route eftersom det kryllar av poliser i de trakter du föreslår som skall hålla koll på alla sommarturister som har lämnat huvudet på semester oxå. Åk inåt landet istället.

PS, Sjyssta bilder från Falken tidigare. :tummenupp

Tackar för berömmet :)

Jag vet att det är en hel del med semestertrafik på vissa delar av öarna och det är inte på något sätt tänkt att köra som om vi har stulit hojarna så det ska nog inte vara något bekymer. ;)


Vilken tid vill ni åka?
 

IRON MAN

Daniel-#99 Rookie600
Gick med
24 Mar 2003
Ort
GÖTEBORG
Hoj
R6 SuperSport
Jag följer nog med halva vägen...upp till Udevalla, sedan skall jag vidare till Lysekil. :tummenupp
 

Dufva

Guest
Imorn vet jag om jag får låna hojen, annars har jag en freewind o åka på men med den moppen lär jag väl inte hinna med er andra.
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Ser tyvärr ut att bli lite trist väder.
Jag glider ner till G-platsen och möter upp så länge det inte ösregnar så kan vi kanske ta en lite kortare tur om det inte är bra väder. Kommer köra en sväng hur som helst i alla fall eftersom det har varit en MYCKET tråkig jobbvecka så nu behövs det lite hojåka. :)

Blir kanske en sväng på stan ikväll också......Behöver åka hoj.
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
Dufva skrev:
Imorn vet jag om jag får låna hojen, annars har jag en freewind o åka på men med den moppen lär jag väl inte hinna med er andra.

Åjo, klart att du ska med. :tummenupp
 

kubi

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2003
Ort
gbg
Hoj
yamaha r6
aha kul hinnar jag hänger jag på götaplatsen klokan 12 är det bestämmt nu eller :squid
 

kubi

Ny medlem
Gick med
26 Jul 2003
Ort
gbg
Hoj
yamaha r6
hehe krille :tummenupp ska ge mitt bästa men är ändå båra en ny börjare :confused:
 

KrilleYZF R1

Urban Assault 2
Gick med
8 Jul 2003
Ort
Borås
Hoj
Benelli 900ss Tornado Tre
kubi skrev:
hehe krille :tummenupp ska ge mitt bästa men är ändå båra en ny börjare :confused:


Är det du som var med igår på Arken med WCX and Friends??
Med tilltuffad R6a röd vit, du letar efter en R1a & fråga mig om jag visste nån?
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top