Skorpan
Guest
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Köra hem avställd hoj?
dom måste ha sagt fel till dej
menar du att jag har fått mina böter helt i onödan annars???
och pricken i körkortsregistret???
har både polisen och länsstyrelsen fel???
om du vill äventyra ditt så är det upp till dej men jag har redan gjort det en gång och darför VET JAG HUR DET FUNKAR OCH KÖRA MED AVSTÄLLT FORDON PÅ VÄGEN
just det...."TILL OCH FRÅN VERKSTAD/BESIKTNING" och då är det i samband med provkörning oxå då!!!Suomalainen skrev:Nu råkar det vara så att jag pratade med f-bolaget om detta och lite annat förra veckan, och då inte telefonissan var säker så svarade en skadereglerare på mina frågor... men du vet säkert mer om försäkringar osv än dom..
läs inläggen innan du svarar nästa gång. Skrev TILL OCH FRÅN VERKSTAD/BESIKTNING får du köra bäst fan du kan..utan hjul om du så lyckas! Är precis som ZEB skrev... bolagen har någon slags speciell ersättning/försäkring till och från verkstad/bes. exakt hur den funkar frågade jag inte då jag inte brydde mig mer om det än att den tryggheten finns där...
när den är påställd o du ska ragga på donkan är det som vanligt minst trafikförsäkring som gäller... (och jaaa, naturligtvis påställd)
dom måste ha sagt fel till dej
menar du att jag har fått mina böter helt i onödan annars???
och pricken i körkortsregistret???
har både polisen och länsstyrelsen fel???
om du vill äventyra ditt så är det upp till dej men jag har redan gjort det en gång och darför VET JAG HUR DET FUNKAR OCH KÖRA MED AVSTÄLLT FORDON PÅ VÄGEN