Det är gjort. Vi var där 2007 och kollade. Körde Varberg-Grenå vägen ner, kan du så undvik autobahn när du kör in i Tyskland. Vi var tvungna och köra där pga vädret och tidspress då vi endast kom 7 mil första dagen pga monsunregn och storm.
Hemvägen var planerad och åka via Malmö men efter har åkt över stora bältbron i orkanvindar så hade jag inga fler kalsonger o byta så det blev Helsingör-Helsingborg.
Mitt tips är om vädret tillåter att ta småvägar ner genom Tyskland, betydligt trevligare än de större vägarna. Vägarna in i Holland är riktigt fina, men var försiktig med att köra för fort. De kan ta hojen på plats ( sa de vi bodde hos i Holland, vet ej om det är sant ). Hade varit bra med sådan info innan vi körde in då det gick över 200 km/h de sista milen.
Har ni bra väder kommer ni få en riktig bra och rolig resa, vi hade iaf inte det... ( Blir bilen nästa gång
)
Men övrigt var det kanon, vi var där en dag tidigare och kollade träningarna. Kan rekomenderas då du får gå runt hela banan och titta. Knappt någon som tittade på träningarna så det var gott om plats då. Dagen efter var det ca 97 000 besökare ( om jag minns rätt )