din kaka smakar moral...
Tjaaa.... kan inte påverka hur du tycker det smakar. Faktum kvarstår enligt mitt tycke
din kaka smakar moral...
Tja,det verkar vara en fjäder i hatten för en del att "köra ifrån" polisen....beklämmande. Oftast är det ju så att ni lever i falsk tro om att ni kör ifrån dem....polisen bedömmer behov/proportion innan de med allvar startar ett efterföljande.Anser de att det är av synnerlig stor vikt att få stopp på oss så finns det nog medel för det....
För övrigt tycker jag att kan man inte följa de trafikregler och förordningar som finns så får man också ta det straff som blir..."ger man sig i leken så får man leken tåla".
Tycker snarare att det är klantigt att lyckas dra uppmärksamheten till sig så man får polisen efter sig. Vill man busa så ser man till att det är "rent" runt omkring sig,polisen är trots allt inte så svåra att avslöja även om de är civila!
Jag är övertygad om att varje gång en sporthoj kör ifrån Polis så är det ett steg mot nån form av förändring eller begränsning av sporthojar - tex att Polisen får nya eller större befogenheter att använda våld, skyltar fram och effektbegränsning... (eller så måste vi ha körkortet väl synligt i pannan på hjälmen i framtiden)
Anser de att det är av synnerlig stor vikt att få stopp på oss så finns det nog medel för det....
Sen när man blev av med körkortet är ju en annan historia..
va maxar KTMen då?
När blev du av med lappen?
Jodå, om de verkligen vill så kan de nog.Svar: Nej...
140 förbi en polisbuss på centralbron, dock han dom ej klocka mig men tog regnr. Sedan en vecka senare fick jag hem att länsstyrelsen ville pröva mitt kk. Så blev jag av med det i en månad, behövde inte om det. löjligt
w00t, det dära kan väll inte stämma?
Bara för att dom ser ditt reg.nr kan dom ju inte veta att det är du som kör.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |