V-Power skrev:2323120Med närmare eftertanke känns ett par minnen vids där jag sjunger... http://www.rupp.se/Mahnamahn.mp3
V-Power skrev:2323120Med närmare eftertanke känns ett par minnen vids där jag sjunger... http://www.rupp.se/Mahnamahn.mp3
TM skrev:2324676Jaaaaa, den är fin* (vid solsken + gott humör + kurvig väg) . Mahnamahna dudu didudu Mahnamahna... :hojsugen
* med rörlig bild
Krax skrev:2441072Det är väll "Bensin i blodet en ensam man på en moped" man ska sjunga!
Ziip59 skrev:2323060Jag minns den gamla goda tiden på 80-talet när man tävlade i motocross, då kunde man ibland höra folk som körde och sjöng när man stod brevid banan.
Det var framförallt en klubbkamrat som var en notorisk knarrsångare. Han sjöng och ylade som fan. Konstigt nog hördes detta tydligt.
Själv sjöng jag aldrig på den gamla crosstiden.
Till min fasa har jag upptäckt att jag börjat få den tendensen nu istället. När man bolmar fram längs en grönskande landsväg och ser det vackra landskapet, samt känner en perfekt mix av jordgubbsodling och avgaser blandas i kranen, då börjar käken sakta men säkert knega, och ur detta förryckta talorgan fläskar den ena sången mer högljudd än den andra. Verklig fest är det om man skulle bli vinkad på av någon brunbränd skönhet längs vägen, då ångar man igång en veritabel orgie i alla möjliga senila visor man minns på en gång, sångerna klingar av först när bensinen tar slut.
Nu undrar jag naturligtvis om det finns andra hojerz här som blir så inihelvete lyckliga av att köra knarr så att dom börjat slunga ur sig sånger under färden.
Nej...Sewn skrev:2325554Så då är det inte bara jag, vad skönt att höra. Den självklara favoritsången i hjälmen är såklart Wonderwall från Oasis.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|