Jag har dubbla skivor fram, ena glider men ska göra som Shimonu skrev och sätta en trasa på gaffelbenet så jag slipper få oljan på skivan.Om du har en skiva fram och det är den sidan som läcker så kan de sluta med försämrad / obefintlig bromsverkan.
Damen på övergångstället tyckte de va lagom kul när jag kom med tantens DTR och det var noll bromsverkan fram och jag glider med låst bakhjul precis fram till övergångstället...
Det har ju egentligen inget med ålder eller vems logo det är på grejerna, får du ett olyckligt stenskott på väg hem från handlaren med din 10 minuter och 2km gamla hoj så får du en läckande gaffel på den också Eller om du är en ganska urusel "stuntare" som ofta låter hojen falla fritt från nästan en tolva gång på gång på gång, sånt sliter också rejält på grejerna på en vanlig gathoj, till skillnad från crossar och andra geggmoppar som är byggda för sånt.(Jag har sett en SMC-instruktör köra med läckande packbox på sin 1 år gamla Ducati Panigale. Han var inte glad.....över Öhlins)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|