Var och en gör som h*n vill, jag för min del gillar det inte. När jag kör hoj är det oftast för att jag vill just köra, och då föredrar jag att inte ha musik som distraherar mig eller får mig att tappa fokus på verkligheten. Fast det är ju jag det.
Har redan musik strömmandes ur mitt Termignoni helsystem.
Skaffa italienskt så har ni musik precis under roeven
Det kanske är gott att ligga och lyssna på musik i väntan på utryckningsfordon om man har kraschat för att man åkte och tänkte på annat
En följdfråga till er som flitigt använder/använt mp3 spelare sedan en längre tid.
Är på väg att skaffa en själv just bara för transport åkningen till och från jobbet samt långkörningar men vet inte vilken jag ska välja.
Kriterierna är:
Helst under 500 spänn då jag kommer ha den som slit och släng apparat.
FM-radio.
2GB eller mer.
Stödja MP3 och gärna OGG. WMA är mindre viktigt. Stöd för m3u playlists är ett plus men inte ett krav.
Sist men absolut viktigast, den ska fungera som ett USB minne. Dvs inte kräva någon som helst programvara för att synkas som t.ex iTunes, Creatives MediaSource, Winblows Media Player etc. Helt enkelt vill jag ha en drag n drop funktion vad gäller filhantering i Explorer eller annan filbrowser.
Har funtat på SanDisks Sansa Clip FM men fick idag höra att den eventuellt kräver Winblows Media Player för att synkas. Stämmer detta?
Vore hemskt tacksam för lite feedback då jag eventuellt drar och köper en efter jobbet.
Har gjort det någon gång men mina hörlurar hamnar helt fel när
man drar på sig hjälmen. Funderar dock på att köpa nya hörlurar
så man kan lyssna på musik medan man är ute och kör
hehe. Det där problemet höll på att göra mig vansinnig varje gång men är nu ett minne blott sen jag köpte ett par In-ear hörlurar. Det blir t.o.m. för bra om man trycker in dom tillräckligt. Men lite svag musik på så hör man inte hojjen ens om man drar på. Det var lite ovant i början att växla och bara gå efter vibrationerna. hehe. Men åandra sidan skönt att inte behöva spela högt för att överösta vindbruset.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|