P-G: Du är jävligt skön, för jag har ju sagt när och vart? Och även om jag skulle säga Örebro till Strängnäs som det står under min profilbild... och du gör lite research och kommer fram till att jag gjort andra inlägg där det står att jag köpt hojen i LÄNNA SKOGÅS och bor i STRÄNGNÄS och känner dig otroligt smart så tror du på allvar att polisen kommer informera alla sina kollegor under fikat i morgon och kolla efter massa Street Triple R av nyare modell som MÅNGA kör... man ska väl vara mer orolig för deras system där det kommer upp att Humnum Larsson som inte har A behörighet eventuellt åker på hojen längre fram som är registrerad på honom och kräver högre behörighet...
Om du nu skulle vara polis och provocerat mig att berätta så säger jag bara grattis till ett riktigt bra kvällsarbete
Ulvhamne: Tack för all information, jag måste ju pratat med något riktigt spån men samtidigt är man inte så imponerad över sina egna kunskaper... va riktigt säker på att jag skulle få mitt körkort automatiskt men om det du skrev stämmer så var det flera månader efter de ändrade! Rätt säker på att under teorikursen och även de NYA böckerna som tydligen inte var uppdaterade sa att det automatiskt blev A efter 24 månader. Är osäker på om det var 25 eller 35kw som gällde. Men det va tydligen 35kw eftersom jag tog kortet som signaturen lyder. Kommer bara inte ihåg själv vad det var under tiden jag gjorde teorin. Dessutom står det A2 på körkortet har alla utom "A".
Det roligaste är ju fan att allt gick så fort. Tog 8 dagar från att jag öppnade boken i samband med någon teorikurs och risk1&2 tätt därefter! Jag var helt säker från och med den dagen jag gjorde uppkörningen att det bara var att vänta
Trist att man pratade med någon som inte var helt insatt, hade kunnat boka en uppkörning för 2-3 veckor sen
Får helt enkelt ringa och lyssna med dem igen. Blir ju iallafall billigare att ta A-kortet