Köra NU!(Lördag 15/5)

Nalken

Gick med
10 Mar 2003
Hoj
CRF 450
Penguin skrev:
Jag och Galne Dansken blev tvungna att sätta stopp för JoS vilda framfart i depån när han fick för sig att rondellrejsa inne på depåområdet. Tur att vi fick fatt i svartflaggen innan någon kom till skada. :näsblod

Knäskrapade han?

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CB1000RA -09, en grön fan - igen
Jag knäskrapar inte offentligt. Jag kan förövrigt meddela Pingvin att jag brukar låta bli att knäskrapa i depån... :7peta

Jag kan för upplysnings skull oxo meddela Pingvin att jag nu är inne på mitt tjugonde par Gore-Texbrallor. Jag måste köpa ett ställ med puckar. Detta börjar bli alldeles för dyrt...

Pingvin svartflaggade mig bara för att jag lyckades vända i depån utan att tappa hojen. Det är mer än vad han kan. Han är bara avundsjuk. :hihi

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
JoS skrev:
Pingvin svartflaggade mig bara för att jag lyckades vända i depån utan att tappa hojen. Det är mer än vad han kan. Han är bara avundsjuk. :hihi

Det där är slag under bältet! :mattias

Men jag erkänner att jag inte är nå vidare bra på hantera hojen i knapp styrfart.

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Penguin skrev:
Det där är slag under bältet! :mattias

Men jag erkänner att jag inte är nå vidare bra på hantera hojen i knapp styrfart.
Vill du att jag lär dig? Jag har enligt vissa stoor erfarenhet av att svänga i knapp styrfart. :hihi

Sphyrna

Färgmatchad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
En hoj med en liter, två hjul och ett R och en etta
Penguin skrev:
Ja, angående avataren så har du stavat fel och använt gemener och versaler på ett mycket märkligt och felaktigt sätt i texten under din avatar.
Penguins information om sin MC skrev:
En Röd RadfyRa som RåkkaR
En röd radfyra som skakar (under antadande att du med RåkkaR syftar på engelskans rock), vore en mer korrekt text, även om det fortfarande är svårt att veta vad du egentligen menar. Motorn är en radfyra och motorcykeln är övervägande röd. Men, den graden av förvirring är väl ungefär vad man kan vänta sig och får acceptera.
:fakta

Penguin

Helmet time is good time
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
929
Sphyrna skrev:
under antadande att du med.........

Vad menar du? Jag fattar inte.....? :confused:

Synd att du skulle dabba dig på ett sånt totalt förnedrande sätt. Texten var ju annars riktigt välskriven av dig. Jag vet att det svider, men så kan det gå.

:rofl

Last edited:

JoS

Uppsala RoadRunners
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Så så Pingu! Vi vet allihopa att du är moderator här och har möjligheten att gå in och ändra alla våra inlägg, men att göra det och få det att se ut som om Sphyrna har skrivit fel är nedrigt!

Skämmes ta mig fan! :6surkart

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...