Penguin skrev:Jag och Galne Dansken blev tvungna att sätta stopp för JoS vilda framfart i depån när han fick för sig att rondellrejsa inne på depåområdet. Tur att vi fick fatt i svartflaggen innan någon kom till skada.
Knäskrapade han?
Penguin skrev:Jag och Galne Dansken blev tvungna att sätta stopp för JoS vilda framfart i depån när han fick för sig att rondellrejsa inne på depåområdet. Tur att vi fick fatt i svartflaggen innan någon kom till skada.
JoS skrev:Pingvin svartflaggade mig bara för att jag lyckades vända i depån utan att tappa hojen. Det är mer än vad han kan. Han är bara avundsjuk.
Vill du att jag lär dig? Jag har enligt vissa stoor erfarenhet av att svänga i knapp styrfart.Penguin skrev:Det där är slag under bältet!
Men jag erkänner att jag inte är nå vidare bra på hantera hojen i knapp styrfart.
JoS skrev:Vill du att jag lär dig?
Nalken skrev:Knäskrapade han?
Skall vi ta en krash-course på måndag? Snälla, svartflagga mig inte då!Penguin skrev:Jaaaaa!
JoS skrev:Skall vi ta en krash-course på måndag? Snälla, svartflagga mig inte då!
...Penguin skrev:Ska jag behöva lära dig att bita tebax också?
JoS skrev:vända i depån utan att tappa hojen. Det är mer än vad han kan.
Sphyrna skrev:Nu kommer jag in lite sent i diskussionen
NEVER!Penguin skrev:Stay out of it!
Var då någonstans? Och dessutom är min pappa starkare än din!Penguin skrev:Dessutom har jag snyggare avatar än du.
Tackar!Sphyrna skrev:...
Nu kommer jag in lite sent i diskussionen, men Mission accomplished tror jag....
Sphyrna skrev:Och dessutom är min pappa starkare än din!
Ja, angående avataren så har du stavat fel och använt gemener och versaler på ett mycket märkligt och felaktigt sätt i texten under din avatar.Penguin skrev:Ang avataren
En röd radfyra som skakar (under antadande att du med RåkkaR syftar på engelskans rock), vore en mer korrekt text, även om det fortfarande är svårt att veta vad du egentligen menar. Motorn är en radfyra och motorcykeln är övervägande röd. Men, den graden av förvirring är väl ungefär vad man kan vänta sig och får acceptera.Penguins information om sin MC skrev:En Röd RadfyRa som RåkkaR
Sphyrna skrev:under antadande att du med.........
Just det!JoS skrev:Skämmes ta mig fan!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |