Köra på bana eller köra på motorväg.

Status
Ej öppen för fler svar.

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Jag förstår dem som tycker kanske det är roligt att köra på bana etc. Men visst fan är det 10000% mkt roligare att bränna ut mitt i stan, leta som fan efter någon annan som man kan trigga och bränna allt som finns där inne och på motorvägen. Det kan ju inte finnas någon annan anledning till att köpa en sporthoj =)
:hoppa :kulspruta

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Argyle skrev:
Jag förstår dem som tycker kanske det är roligt att köra på bana etc. Men visst fan är det 10000% mkt roligare att bränna ut mitt i stan

Nej, det är det verkligen inte alls.

acura

Root
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
-
Argyle skrev:
Jag förstår dem som tycker kanske det är roligt att köra på bana etc. Men visst fan är det 10000% mkt roligare att bränna ut mitt i stan, leta som fan efter någon annan som man kan trigga och bränna allt som finns där inne och på motorvägen. Det kan ju inte finnas någon annan anledning till att köpa en sporthoj =)
:hoppa :kulspruta
Med ett så konstruktivt inlägg så måste du ju vara på jakt efter seriösa svar och det får du nog bäst på http://forum.moppenet.com/

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Markus skrev:
Vad är du på jakt efter då?

När ska någon göra en undersökning om brottsligheten bland 80-talister?.... eller IQ.. eller sjukfrånvaro..... Eller vaffan som helst men något fel måste det ju vara på dem! :4skrika

heimdal

jag e inte dum, de bara verkar så ibland
Gick med
2 Oct 2004
Hoj
r6 -00
korvgubbe skrev:
När ska någon göra en undersökning om brottsligheten bland 80-talister?.... eller IQ.. eller sjukfrånvaro..... Eller vaffan som helst men något fel måste det ju vara på dem! :4skrika

gammal guppe liten baalle

e de därför du gnäller å klagar på massor å hur puckade alla 80talistfucon är?

morlock

1080p till folket!
Gick med
7 Oct 2004
Hoj
Hojlös =/
korvgubbe skrev:
Du är rasist människa!

eppe

51 veckor kvar
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Husabusaberg
korvgubbe skrev:
Nähedu såhär kan vi inte ha de! :fatta!
Nu tycker jag allt att farbror ber om ursäkt...

...och sen e de visst kul o åka fort på landsväg, sådeså! :4skrika

Biifer

gemigettvettigtjobb.nu
Gick med
14 Jun 2003
Hoj
Suzuki TL1000R
korvgubbe skrev:
Jag är undantaget som bekräftar regeln. :näsblod

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
morlock skrev:
Du är rasist människa!

Nähe jag ogillar bara de som har mer ungdom kvar än mig!... :tungan ...fuckot kan ju bli äldre men man kan ju aldrig växa ifrån sitt ursprung...

eppe skrev:
...och sen e de visst kul o åka fort på landsväg, sådeså! :4skrika

Men jag vågar ju inte åka fort nåntans! Dessutom går inte Monster så fort.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
Självklart trådskaparen inte kör på bana med en "blysläde" och de han utmanar på gatan är troligen småglin i VW Gti som han kan köra ifrån:hihi

Last edited:

Fakkverk

Nu med mustasch!
Gick med
3 Nov 2003
Hoj
Cagiva Freccia c12R -90
korvgubbe skrev:

Höppöppöpp! :mattias

Nu tycker jag att du drar alla över en kam. Jag är inte van att se inlägg från dig med den typen av generaliseringar. Alla är lika mycket värda.

Att en liten klick av 80-talisterna beter sig som spån rättfärdigar inte din syn på den stora massan. Så det så! God jul :tomten

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras