Köra på lördag 11/6

MackeNo1

Varför slita på mer än ett hjul i taget?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Tja, behöver det vara mer speciellt än 6st motarder som leker på ett flygfält?? :7peta

Bild 1: alla är inte med på bilden men den beskriver ganska bra hur det såg ut på flygfältet (ända tills vi blev bortkörda av surgubben :3freak )

Bild 2: Frippe wheelar både högt och långt :tummenupp

Bild 3: M:et börjar få riktigt fin höjd nu, övning ger färdighet :yoparty

Bifogat

• Flygfältet, liten.JPG
    Flygfältet, liten.JPG
    70.1 KB · Visningar: 50
  • Frippe wheelar.JPG
    Frippe wheelar.JPG
    54.3 KB · Visningar: 56
  • Martin, bra höjd.JPG
    Martin, bra höjd.JPG
    45.5 KB · Visningar: 54

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Bild 1: En av killarna som va på flygfältet när vi kom dit, tyvärr va han och hans polare tvungna att åka precis som det blev dags för lite vaniljmunkar och förfriskningar. Inte helt fel med en flickvän som kan agera fotograf/följebil :tuttar :D

Bild 2: Jag skulle haft mer nerlägg, men den får duga så länge...

Fler bilder än så blev det tyvärr inte eftersom vi blev bortkörda från flygfältet. Men det blev en riktig heldag iaf, inkl suverän kebab i söderfors och bilrace på kvällen här i uppsala.

Angående bilracet så körde dom som nötter allihop och det är väll tyvärr bara en tidsfråga innan det smäller så som dom håller på. Noll koll.....

Jag lät Martin vinna ett litet rejs mot mig också så han skulle bli glad :tungan ;)

Bifogat

• crf 450.JPG
    crf 450.JPG
    46.1 KB · Visningar: 56
  • macke på sladd.JPG
    macke på sladd.JPG
    70.3 KB · Visningar: 60

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
Jag å Puffy kom hem från Gotland 2330. Har haft en underbar helg som avslutades med en lugn hemfärd från Nynäshamn på under 50 minuter. :3freak

Har lagt så många varv på Gotland Ring att jag kan banan i sömnen. Hann också med att kika lite på utelivet i Visby och jävlar va bra det var... :fyllisar :yoparty

Tror nog jag måste åka dit igen redan nu i veckan....

Var höll bilracen till idag då och var samlades alla?

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Dom träffades vid plantagen och körde på andra sidan E4:an, på vägen som går bakom Martins jobb.

Va till Visby en vecka förra året mitt under högsäsongen, faan va skoj :fyllisar :D

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2x Honda CRF 450
Det blev en riktig heldag!
Lätt sliten efter lördagens bravader men jag vaknade till liv efter kebaben :)

Bilrejset var halvkul, som Macke skrev så körde de verkligen som hemmafruar på väg hem från Coop....
Det var tur att vi var där och bjöd till lite show.
Alltid trevligt att få applåder, eller vad säger du Macke :yoparty
Sen att jag vann barnsligt enkelt (båda gångerna) behöver vi ju inte ta upp här, det räcker med äran :)

MoosE

Uppsala RoadRunners
Gick med
17 Jul 2003
Hoj
SÅLD....:(
Ja tack för underhållningen.. det blev en trevlig liten tur..
synd att jag inte kan köra långsamt på slangen bara... det var tydligen svårt å få med hela mej på bild :rolleyes:

liiite svårt att hålla 660 maffians tempo på småvägarna bara...
grabbarna körde på bakhjulet medans jag hadde problem med att bara hålla mej kvar på hojen.. trodde nästan att jag skulle förlora förmågan att skaffa syskon till Nora :3freak

men en helt klart givande dag :tummenupp

/Roger.

MackeNo1

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MoosE skrev:
Ja tack för underhållningen.. det blev en trevlig liten tur..
synd att jag inte kan köra långsamt på slangen bara... det var tydligen svårt å få med hela mej på bild :rolleyes:

liiite svårt att hålla 660 maffians tempo på småvägarna bara...
grabbarna körde på bakhjulet medans jag hadde problem med att bara hålla mej kvar på hojen.. trodde nästan att jag skulle förlora förmågan att skaffa syskon till Nora :3freak

men en helt klart givande dag :tummenupp

/Roger.

Ja tyvärr va det där alla bilder som hann bli tagna innan vi blev bortkörda... Men det blir fler tillfällen :tummenupp

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...