Köra på slangen med gixxer 750 -04

MrMange

Mange
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gsxr 600 K7
Tänkte bara höra om det är en lätt hoj att få upp och om någon har lite tips så skriv =)
 

M:et

#88 Supermoto
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
2x Honda CRF 450
Gissa... Orkar du inte gissa så är det bara att välja någon av de lägre växlarna och ge på fullt så märker du själv :tomten
 

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Ort
halmstad
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
MangeR1 skrev:
2303576 Tänkte bara höra om det är en lätt hoj att få upp och om någon har lite tips så skriv =)


nae :3freak


det hade jag kunnat svara på utan att varken sett hört eller klämt på den säga att ja den är lätt att få upp på bakhjulet.
vad tror du liksom. du har ju en så varför inte gå ut och vrida på ruulen så ska du nog se att skiten åker upp i luften.....


FLAIM!!! :fatta!
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
Appropå något annat så måste du ju byta nick till Gixxer_Mange eller något annat flashigt :mattias
 

MrMange

Mange
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gsxr 600 K7
M:et skrev:
2303588 Gissa... Orkar du inte gissa så är det bara att välja någon av de lägre växlarna och ge på fullt så märker du själv :tomten

Jag tycker inte den reser sig på 2:an om man bara gasar... Men dom som kan köra på slangen reder nog ut det lite bättre än mig...

Caffe skrev:
2303599 Appropå något annat så måste du ju byta nick till Gixxer_Mange nu eller något annat flashigt :mattias

Haha.. Jaa om det ändå gick att byta nick så hade jag gjort det och fantasin e väl inte på topp...
 

Caffe

I like BIG butts...
Gick med
29 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Såld till Victor
MangeR1 skrev:
2303600
Haha.. Jaa om det ändå gick att byta nick så hade jag gjort det och fantasin e väl inte på topp...

Skicka ett pm till über-chefen Swedie så ändrar han.

Starta en tråd i OT där du ber om förslag på nicknames, lite som döp den nya gorillan på Kolmården etc :D
 

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Ort
Kungsholmen
Hoj
Slutkört!
Jag slog tanken i pungen idag korsningen sveavägen/odengatan. 5 meter freCk wheelie blev det ivf. Killen som kom på en gul hoj från andra hållet i den korsningen såg klart imponerat ut ivf.

Jag skämdes. :mattias

För att svara på frågan ivf. Det är ju bara att gasa. tjoohoo!
 

MrMange

Mange
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gsxr 600 K7
xfader skrev:
2303643 Jag slog tanken i pungen idag korsningen sveavägen/odengatan. 5 meter freCk wheelie blev det ivf. Killen som kom på en gul hoj från andra hållet i den korsningen såg klart imponerat ut ivf.

Jag skämdes. :mattias

För att svara på frågan ivf. Det är ju bara att gasa. tjoohoo!

Joo men med min vanliga tur så lär man ju slå över =( Att slå mig skiter jag i men har man bara halvförsäkrat går man ju i personlig konkurs....
 

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Ort
Kungsholmen
Hoj
Slutkört!
MangeR1 skrev:
2303663 Joo men med min vanliga tur så lär man ju slå över =( Att slå mig skiter jag i men har man bara halvförsäkrat går man ju i personlig konkurs....

Kör på halv jag med.

Men mitt nya resonemang är att man bara lever en gång. Lika bra att ha kul tills man dör! Pengar är väl till för att spenderas eller?
 

MrMange

Mange
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gsxr 600 K7
xfader skrev:
2303669 Kör på halv jag med.

Men mitt nya resonemang är att man bara lever en gång. Lika bra att ha kul tills man dör! Pengar är väl till för att spenderas eller?

Joo så kan man ju åxå se det.. Men lånade pengar måste ju betalas tillbaka och varför betala för någon man inte kan utnyttja?

MangeR1 skrev:
2303673 Joo så kan man ju åxå se det.. Men lånade pengar måste ju betalas tillbaka och varför betala för någon man inte kan utnyttja?

-n+t =)
 

X-up

-
Gick med
5 Jun 2003
Ort
Hemma
Hoj
2-Hjulig
MangeR1 skrev:
2303576 Tänkte bara höra om det är en lätt hoj att få upp och om någon har lite tips så skriv =)

Håll in kopplingen, i med ettan & varva till rödvarvet, då släpper du ut kopplingen! Voilá! Där fick du upp den på bakhjulet! :tummenupp
 

preapus

Medlem
Gick med
28 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha yzf250 -09 KTM 200 exc -07
MangeR1 skrev:
2303576 Tänkte bara höra om det är en lätt hoj att få upp och om någon har lite tips så skriv =)

Kom förbi så ska jag slanga lite med den :tummenupp
Har haft en, kanon hojjj att slanga med.. :banana
 

MrMange

Mange
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gsxr 600 K7
X-up skrev:
2303678 Håll in kopplingen, i med ettan & varva till rödvarvet, då släpper du ut kopplingen! Voilá! Där fick du upp den på bakhjulet! :tummenupp
'

Jaa just de

preapus skrev:
2303680 Kom förbi så ska jag slanga lite med den :tummenupp
Har haft en, kanon hojjj att slanga med.. :banana

Bra då kan du lära mig åxå =)
 

xfader

xf vs asfalt: 0 - 3
Gick med
2 Oct 2004
Ort
Kungsholmen
Hoj
Slutkört!
Kom med på lördag så kan vi öva lite bakhjul. Biifer kan visa hur man gasar tills varvstoppet kommer, och jag ska bjuda på lite pungkross.

Då vet du ivf hur man inte ska slanga sen :rolleyes:
 

MrMange

Mange
Gick med
7 Sep 2003
Ort
Bromma
Hoj
Gsxr 600 K7
xfader skrev:
2303735 Kom med på lördag så kan vi öva lite bakhjul. Biifer kan visa hur man gasar tills varvstoppet kommer, och jag ska bjuda på lite pungkross.

Då vet du ivf hur man inte ska slanga sen :rolleyes:

Hehe.. Jaa vi får se vad som händer
 

*Hansson*

This is my life
Gick med
2 Mar 2004
Ort
sjöbo
Hoj
Ktm 690 Smc 2010
Min 02a var de bara att dra upp till 10 000 v i tvåan sen av o på med gas, så reser den direkt. de sitter i huvudet....
Ställer man sig upp så reser den på lägre varv.
 

Bifogat

  • bakhjul.jpg
    bakhjul.jpg
    23 KB · Visningar: 109
Last edited:

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
MrMange skrev:
2303663 Joo men med min vanliga tur så lär man ju slå över =( Att slå mig skiter jag i men har man bara halvförsäkrat går man ju i personlig konkurs....
Det hörs att du aldrig slagit dig ordentligt! :huvet

"Om jag slår mig skiter jag i..." jo säkert :död Plus att försäkringarna höjs pga stigande sjukvårdskostnader, inte laga nya cyklar! :fatta!

Var rädda om er där ute!!!
 
Nyheter
Ta med dig solen

Det är bara att inse. Oavse...

Vi är ute och plåtar hojbyggen

Under sensommaren och höste...

Transportstyrelsen vill stoppa körkortsturismen

Transportstyrelsen vill kun...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

Top