Köra som supportklass till Pro Superbike (STCC)

Köra i som supportklass i Pro Superbike (STCC)

• Antal röstningar
    0

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Men man kan ju ställa upp som wildcard i Pro Superbike även om det inte blir något Nordic BoTT-racet tillsammans med STCC. Då får du ju också någonting att snacka om när du blir gammal, dessutom kan du ju då berätta att du kört med Sveriges främsta förare:tummenupp

Kjører man i BoTT er det ikke en opptur å kjøre med ProSuperbike - de coole er jo i BoTT:arsele Det coole er å sette litt (lydmessig) farge på et STCC-arrangement:tummenupp

Näven

Medlem i SDK
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
F042 by NFR
:tummenupp Klart jag kommer ändå jag har uppehåll ett år. Men fan att betala 5000 sänn för att bli utkvalad. det lär ju komma mer än 31 strycken den helgen.

Kowe

www.koweracing.se
Gick med
30 Jun 2007
Hoj
-00 RSVR, -07 RSV BoTT #17, RSVR 06 Regncykeln :)
:tummenupp Klart jag kommer ändå jag har uppehåll ett år. Men fan att betala 5000 sänn för att bli utkvalad. det lär ju komma mer än 31 strycken den helgen.

Det lät ju negativt..... Nej mer träning och kanske en uppgradering på cykel sen kan vi nog kvala in :tummenupp:tummenupp

Hursom hade det bara gynnat denna Serie och jag säger som Geir - Det är BoTT som kommer dra folk..... Pro-Superbike får bli hang a round till BoTT :D

BA

Gammelman racing (GMR) #9
Gick med
4 Aug 2005
Hoj
Ducati 999 (lägg bud), Ducati 1198s

Mikkel, för tusan inga problem. Det fixar vi lätt. :yoparty. Jag har börjat "preppa" hojen redan för 2010. Nu jävlar Mikkel så.....

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati