Varför hyra bilar när man kan köpa hela företaget?
http://www.bolagsplatsen.se/annons/valetablerat-och-lonsamt-upplevelseforetag-58536
Beskrivning av Väletablerat och lönsamt upplevelseföretag
Shop Experience Ltd med hemvist i Gibraltar, äger sajterna zuperbox.se och GR8 Experience som marknadsför, säljer och levererar upplevelser.
Bolaget är ett online-företag i dess rätta bemärkelse då det kan drivas från valfri ort.
zuperbox.se är en presentkortsgrossist som marknadsför och säljer upplevelser från såväl den egna som externa leverantörer medan GR8 Experience tillhandahåller körupplevelser med Lamborghini, Ferrari och Segway.
Bolagets sajter är topprankade på Google och har mycket höga konverteringsgrader. Hela sajt-strukturen innehåller en huvudsajt och ett 20-tal satellitsajter för att driva trafik samt stödja bolagets expansion. Bolagets sajter har en oklanderlig driftshistorik.
GR8 Experience har sedan start varit 100% skadefria, vilket är bästa betyg på säkerhet, kvalitet och viktigast av allt en oförglömlig upplevelse. Detta bidrar även till bolagets goda lönsamhet.
Shop Experience säljer idag i Sverige, Norge, Danmark och Tyskland. Bolagets framgångsrika expansion stöds av en optimerad administration, välfungerande säljverktyg, automatiserade system och etablerade partnerrelationer.
Sedan starten 2010 har bolaget vuxit snabbt med mycket god lönsamhet. Med en allt större efterfrågan från såväl Sverige som internationellt ser nu bolagets ägare att Shop Experience är rätt positionerat för vidare expansion.
Kommentar
För ytterligare information och informationsmemorandum, vänligen kontakta bolagets finansiella rådgivare Thomas Liljeton via nedanstående kontaktformulär eller telefon.
Passa dig för dom. Deras dotterbolag Zuperbox är till salu efter att det befunnits vara en scam.
Det går bra att köpa på deras sida, men du kommer förmodligen aldrig att få köra.
Jag har ett upplevelseföretag och jag kan fixa bra pris åt dig. PMa
Som jag fattar det är det hela företaget som är till salu, och att både Zuperbox och gr8experience är dotterbolag.