RookieM
Alltid samma hypemode, tillbaka i din iphone
Vet inte riktigt var denna tråd skulle hamna då det inte direkt handlar om Turbo eller dragracing men som kommer leda dit med stor sannolikhet visserligen.. 
Håller just nu på att leka lite med T7 Suite (skicka i nya mappar i Stallbacka-mopparna).
Tänkte försöka lära mig detta med motorstyrning ordentligt, och då vill jag givetvis kunna göra detta med hojar också.
Var är lämpligt att börja?
Vet att Megasquirt förekommer, men har inte den blekaste om hur det integreras.
Vad behövs köpas in och sedermera bytas ut på låt säga en... Yamaha R6:a med sprut?
Var är gränsdragningen för denna manöver?
Byts hela styrboxen ut till en som kör megasquirt, megasquirt i sin tur får info om objektet, t. ex spridarstorlek, tänding etc..?
Hjälp en nybörjare på traven!
!!EDIT!! : Min VTR har ju förknasare, så den låter vi vara. Får köpa på mig ett lämpligt objekt som misshandlas till förmån för mitt lärande.
Håller just nu på att leka lite med T7 Suite (skicka i nya mappar i Stallbacka-mopparna).
Tänkte försöka lära mig detta med motorstyrning ordentligt, och då vill jag givetvis kunna göra detta med hojar också.
Var är lämpligt att börja?
Vet att Megasquirt förekommer, men har inte den blekaste om hur det integreras.
Vad behövs köpas in och sedermera bytas ut på låt säga en... Yamaha R6:a med sprut?
Var är gränsdragningen för denna manöver?
Byts hela styrboxen ut till en som kör megasquirt, megasquirt i sin tur får info om objektet, t. ex spridarstorlek, tänding etc..?
Hjälp en nybörjare på traven!
!!EDIT!! : Min VTR har ju förknasare, så den låter vi vara. Får köpa på mig ett lämpligt objekt som misshandlas till förmån för mitt lärande.