gixxermf skrev:det handlar väl inte om det är coolt eller inte!!! man har ju f*n inte råd att stanna... böter sucks
Det var ju så jag menade...stör mej bara på folk som tycker det är tufft att dra ifrån snuten
gixxermf skrev:det handlar väl inte om det är coolt eller inte!!! man har ju f*n inte råd att stanna... böter sucks
Håller med om att det inte är what so ever fränt, häftigt,coolt eller ngt sånt att köra ifrån polisen, men det är dock ett val man har och ngn gång kommer att ställas inför,vare sig du vill eller inte.Dez skrev:Men det blir ju bara högre böter om man inte har skylt, sen om man smiter så är det ju sak samma.
Jag tycker det är HELT IDIOTISKT att köra utan skylt, detta spär bara på missnöjet och fördomarna mot sporthojar (och de som kör dem) och kommer bara leda till fler konsiga lagförslag och förbud för att så småningom förbjuda allt vad tvåhjuligar heter
Det är inte heller DET MINSTA COOLT att dra snuten
Tro nu inte att jag är laglydig och fiskör, jag håller sällan hastigheten varken med bil eller hoj, men skulle jag åka dit skulle jag ta mitt straff som en man
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|