Köra utan ställ?

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
jag hade jeans när jag klotade på cykel i 65, (hånkade efter kompisens moppe, sen tryckte han in foten i mitt framhjul j :näsblod ) det var på nylagd jämn fin asfalt, det såg ganska "kul" ut. först blåa streck efter jeansen sen var det vita efter mitt skinn sen tillslut röda efter köttet. skrubbsår på knän händer och fotknölar samt brutet båtben och gips i 3 månader som följd.
men nog fan fuskar jag lite utan skinnställ ibland. :död
David
 

newstead

vårkänslor
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
crashtestdummy skrev:
en gång?? du har ju gjort fallstudier av asfalten varje sommar jag kännt dig :3freak ok. kanske bara en gång i jeans.
:D

Nähäru.. det är enda gången.. den andra kollade jag ju bara gräset i diket :arsele
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Man får väl köra hur man vill. det finns väl en ballansgång mellan njutning och säkerhet och den sträcker sig väl från att inte åka alls till att göra highchair naken i 190. var och en får avgöra, och Jag skulle inte tycka mindre om någon för att de åkte nakna vilket Jag själv aldrig skulle göra :rolleyes:
 

Florodoltarzan

Med lem
Gick med
30 Sep 2003
Ort
Skjutar-Södermalm förstås, var ska man annars bo?
Hoj
Nu: Kawa VN 800 Bobberbygge. Förut: Suzuki GS 750 -79 RIP, KTM Duke II -02 RIP, Honda CBR 929 RR -01 RIP, Honda Hornet 600 -05 RIP, KTM 640 LC4 -03 RIP, Kawa GPZ 750 -89 RIP
Det har väl hänt att man har wheelat lite försiktigt iförd shorts och linne. Inget att rekommendera kanske men vad gör man när det är varmt och småflickorna flockas längs vägkanten? Ska jag åka längre sträckor så blir det med ställ och ryggskydd, inne i stan=inte ställ.

Sen får alla tycka vad dom vill om det. :arsele

Förresten, Teo är du säker på att du aldrig skulle kunna åka naken på slangen? Hehe.
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Florodoltarzan skrev:
Förresten, Teo är du säker på att du aldrig skulle kunna åka naken på slangen? Hehe.

O-ja! :1pajas snyt dig nu och häng med ut och lek i morr´n!
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
har väl hänt, tyvärr
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top