körkoll

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
vars bor ni som nu kan börja köra varje dag i "normal" hastighet? Fyll på eftersom så jag vet vars våren är

Tommy-L

Allt e relativt
Gick med
19 May 2004
Hoj
Ktm 950 SM SvarT!
110-220 på motorvägen e ju inga probs, 70 på 70 ska nog gå de me om det inte e grustag i kurvorna så ja sthlm trakterna fungerar

didjik

Guest
Thundercat skrev:
Får man behålla kortet om man kör i 230? :va

Japp om man köra på båda sidorna av vägen på en gång för få är det väl 220 på 110 väg?? eller är det bara jag som har fått lära mig det :confused: :hihi

Edit! Kanske lite svårt me mc kom jag på :)

PCJ

Medlem
Gick med
5 Jan 2005
Hoj
ingen
Var o körde ett par mil idag o jag bor utanför Älvsbyn o det gick bara fint :tummenupp

P@trik

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Flera
Vart en ca 15 mil runt södertälje trakterna idag, varierat tempo men lite gick det att gasa i alla fall..

Ser ut att bli fint väder imorgon oxå.. :squid

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
PCJ skrev:
Var o körde ett par mil idag o jag bor utanför Älvsbyn o det gick bara fint :tummenupp

Hur i helvete går det till? har du spikdäck? :va Eller är det jag som varit sjuk för många dagar, har varit utanför lägenheten en gång sen i onsdags typ. Vem är du förövrigt, har du haft nån annan hoj förut?

PCJ

Medlem
Gick med
5 Jan 2005
Hoj
ingen
honkiie skrev:
Hur i helvete går det till? har du spikdäck? :va Eller är det jag som varit sjuk för många dagar, har varit utanför lägenheten en gång sen i onsdags typ. Vem är du förövrigt, har du haft nån annan hoj förut?

Var inte en enda isfläck på vägen från mig till storvägen, lite mycket sand men bara ta det försiktigt. Väl ute på storvägen så var den torr o fin o vilken skillnad det var, hade en gsx r 750 98:a förut en blå o vit. Var lite kallt men det var det värt. :)

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
PCJ skrev:
Var inte en enda isfläck på vägen från mig till storvägen, lite mycket sand men bara ta det försiktigt. Väl ute på storvägen så var den torr o fin o vilken skillnad det var, hade en gsx r 750 98:a förut en blå o vit. Var lite kallt men det var det värt. :)

Jaja men då har jag sett dig nån gång förut iallafall. hoppas det fortsätter tina som det gjort hittils. Då kan jag nog ge mig ut å köra om nån vecka. Hojen står parkerad på ett ställe med väldigt mycket snö och is för dörren så jag tar mig inte in till den. Sen ska den nedför en backe med kurva täckt med is och sörja så det är inget jag försöker mig på nu iallafall

Thundercat skrev:
Får man behålla kortet om man kör i 230? :va

observera att jag skiljde på normal och "normal"

PCJ

Medlem
Gick med
5 Jan 2005
Hoj
ingen
honkiie skrev:
Jaja men då har jag sett dig nån gång förut iallafall. hoppas det fortsätter tina som det gjort hittils. Då kan jag nog ge mig ut å köra om nån vecka. Hojen står parkerad på ett ställe med väldigt mycket snö och is för dörren så jag tar mig inte in till den. Sen ska den nedför en backe med kurva täckt med is och sörja så det är inget jag försöker mig på nu iallafall

Jo blir till att vänta ett tag till nästa gång, men kunde inte hålla mig, ville känna hur den gick nyhojen o det känndes bara bra
:tummenupp

Nyheter
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...