honkiie skrev:vars bor ni som nu kan börja köra varje dag i "normal" hastighet? Fyll på eftersom så jag vet vars våren är
normal hastighet?honkiie skrev:vars bor ni som nu kan börja köra varje dag i "normal" hastighet? Fyll på eftersom så jag vet vars våren är
Wassup skrev:normal hastighet?
honkiie skrev:Normal hastighet 160-230kmh
"normal" hastighet är så att man får behålla kortet
Som jag ser det iallafall
Thundercat skrev:Får man behålla kortet om man kör i 230?![]()
didjik skrev:Edit! Kanske lite svårt me mc kom jag på![]()
PCJ skrev:Var o körde ett par mil idag o jag bor utanför Älvsbyn o det gick bara fint![]()
honkiie skrev:Hur i helvete går det till? har du spikdäck?Eller är det jag som varit sjuk för många dagar, har varit utanför lägenheten en gång sen i onsdags typ. Vem är du förövrigt, har du haft nån annan hoj förut?
PCJ skrev:Var inte en enda isfläck på vägen från mig till storvägen, lite mycket sand men bara ta det försiktigt. Väl ute på storvägen så var den torr o fin o vilken skillnad det var, hade en gsx r 750 98:a förut en blå o vit. Var lite kallt men det var det värt.![]()
honkiie skrev:Jaja men då har jag sett dig nån gång förut iallafall. hoppas det fortsätter tina som det gjort hittils. Då kan jag nog ge mig ut å köra om nån vecka. Hojen står parkerad på ett ställe med väldigt mycket snö och is för dörren så jag tar mig inte in till den. Sen ska den nedför en backe med kurva täckt med is och sörja så det är inget jag försöker mig på nu iallafall
Jo blir till att vänta ett tag till nästa gång, men kunde inte hålla mig, ville känna hur den gick nyhojen o det känndes bara bra
![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |