tjockisbulle skrev:
Grattis ni som klarat det nu.
Guu va skönt det måste va att ha det avklarat...
ft: Låter läbbigt, tur att det gick bra ändå. Fler changser kommer.
Oj, jag hann visst inte berätta klart! Jag var ju tvungen att fara och hämta lite saker och tanka hojen när jag ändå hade ut den. Lustigt... det har aldrig varit flera mil till macken och tillbaka när jag kört bil?
Den lilla vurpincidenten var alltså igår på sista körlektionen. Idag var det uppkörning. Klockrent, allt innan trafiken bättre än någon gång förut (konbanan med stopp/högfartsbanan med undanmanöver i början). Som någon sa, bäst när det gäller! Ett par missar i trafiken som hade kunnat vara kugg men hon var nöjd med resten och det sista jag hörde i lurarna innan jag glömde slå av blinkersen då vi svängt in vid vägverket var "provet godkänt".
På en skala mellan 1 och 10 har jag ungefär -127 lust att åka på tjänsteresa till staterna i en dryg vecka imorrn.
Så underbart härligt att få ut och lufta hojen på egen hand!
För att fira bytte jag ut mina gamla inte-riktigt-för-MC-bruk-kängor till ett par nya Oxtar. Att ha personlig utrustning som matchar hojen är fegt! Bara stövlarna reducerar genomsnittsåldern, viktad per kilo, på min cykel och utrustning med ca fyra år och ger en 15 knyck extra på toppfarten.
Gick ni på den lätta?