fan va ni e goa
orcids dagbok låter bra
har legat lågt för att vila era öron och mina nerver...
nu 1500kr fattigare är jag Och jag har mitt kort
kan ni fatta det jag fixade kortet!!!!!
så in i helvete lycklig.
måste ju berätta hur det var..fylla på dagboken
kom dit lagomt till 13.10 vi var tre, nr1 en ung tjej som skulle ta lätt, nr2 utländsk man på tung och nr jag på mellan.
hon kör och klarar konbanorna och allt...sen när mannen kör berättar unga tjejen att det är lågfartsbanan nr 2 man kör! den ahr jag ALDRIG kört..den är enklare men ändå jag som oroat mig för llågfarten heeelt i onödan
sen är det alltså min tur...vv killen Henrik- mycket trevlig- visar var jag ska ställa hojen framför t-rutan
upp på centralstödet och så säger han
- du ska kolla fjädrar och kraftöverföring....snopen jag vart för det var ju simpelt
gjorde kontrollen och han sa att den var mycket bra gjord
att gå i t-rutan var ju ingen match(oroat mig för det helt i onödan också)
han visade mig innan hur jag skulle köra lågfarten..fattade inte att en sån enkel bana fanns, måste ju vara kugg
så jävla nervös, lutade lite så jag fick tvärstopp vid första stoppet/liite obalans men jag fixa det) men eftersom jag inte kört banan visste jag inte att jag kunde ta ut svängen mer i vändnignen så på tillbaka vägen så rev jag första ensam konen men allt annat felfritt in i rutan (i hörnet).
Henrik tog jackan och gick och vinkade på mig..jag tänkte- skit också nu är det torsk för mig..men inte.
högfartsbanan...startsträcka till högfartbanan var ju 2gånger längre än den jag övat på- bra, fick upp till 50, och jävlar va jag svängde i undanmanövern- ALDRIG svängt så kraftig...rev tyvärr 2 konen på serpentinen, det fick mig ur koncentrationen så jag satte foten ner i vändningen. 50bromsningen fin.
han sa undanmanövern kalasbra, gör om och ingen fot i vändningen...han sket i konen
jag gjorde om och satte den
70inbromsningen kalas- lite sladd på bakdäcket vilket gjorde att på 90imbromsningen fegade jag lite så jag gjorde om den och satte den.
då sa han- då blir det trafiken nästa del....jag var helt slut så jag undarde för mig själv om jag hörde rätt
visade sig att när unga tjejen skulle köra trafiken så hande mannen (nr2) inte alls klarat konbanedelen så det var bara vi två tjejer.
hon körde först lagomt när hon skulle kröa öppnade sig himlen- det vräkte ner.
vi väntade sen vid vv och när hon kom trodde jag allt var ok för hon var från bålsta och de sa att hon kört i stlm men hon klarade inte trefiken, för mycket 40 på 50väg och osäker annars med hastigheterna tror jag det var....så 2 av 3 kuggade....måste ju bli tredje gången gillt
jag fick köra mot sthlm, ta av fellingsbro, vända efter man åkt över bron, vänster svän i ett krön, vände där på lilla grusvägen, tillbaka över bron rakt..minns knappt...50 sträcka efter rondell...genom lite sidokvarter av örebro så en fint...där högersidan i en korsning blev cykelväg..den kuggen såg jag allt
..in mot centrum... körde så jag såg åhlens tror jag..in på sidovägar ut .
på ett ställe sa han karlslund men jag hörde typ konsum:s
jag skakade på huvudet men han sa inget(det var tecknet jag skulle göra om jag inget hörde) så jag missade karlslund svängen åt höger, åkte rakt, han sa vänd där det passar, svängde in först till vänster och högfer in på liten väg vid consertum elelr vad den nu heter. tog en lite fickparkering(vägrar göra urban i nån korsning på en uppkörning
)
åkte tillbaka och mot karlslund
sen västerhaga och när jag kom närmare korsningen insåg jag att VA är vi redan påväg tillbaka
och väl framme sa han- jag får gratulera
fan va lycklig jag blev...och ovationen hade varit fin nu
med make och privata handledaren med mig så fick jag en liten kör av GRATTIS
så ja jag fattar antiklimaxen
fy fan va jag är bra måste jag få säga...och fy fasiken va ni alla här är bra! TACK för att ni orkat lyssna på mig! en eloge till er alla!!!!
SPAWN korka upp!!!!!!!!