Tycker det ser ut att gå rätt fort?
jag med, det där ser ut som närmre 10km/h
Tycker det ser ut att gå rätt fort?
Jag har en gammal hastighetsmätare med enorm parallaxfel så jag vet inte hur fort jag kör exakt på låga hastigheter. Jag kan köra långsammare än på denna video iaf. Tror ni han här under skulle bli godkänd?
Ja min egen uppk närma sig snabbt ... Men har en fundering på lågfartsbanan . E det 4 meter från sista konen och typ 2 meter åt sidorna man har att vända på ? (den raka lågfartsbanan då )
Då har Göteborg fått ytterligare en MC-kort ägare!
Körde upp idag nere i Halmstad, grymt trevlig å bra inspektör!
(ja jag vet att jag tycker de för han inte kuggade mig)
Grattis!!!
Ytterliggare en göteborgare med hoj, vi ses på ute vägarna
Tjena. Är i full fart med lappen nu och undrar om någon har en lista av något slag med säkerhetskontrollen som skall göras vid uppkörningen?? =)
Jag har en gammal hastighetsmätare med enorm parallaxfel så jag vet inte hur fort jag kör exakt på låga hastigheter. Jag kan köra långsammare än på denna video iaf. Tror ni han här under skulle bli godkänd?
[YOUTUBE-ID]u15QL_lIBZg[/YOUTUBE-ID]
såhär körde jag och jag klarade mig :
http://www.youtube.com/watch?v=18s4d0-baxA
Finns det någon sida med tips om hur allting går till på uppkörningsdagen?
Eller har ni tips? Kör man i grupp vid manöverbanan? Om man misslyckas på manöverbanan blir det inget kort då? Lite sån info tack
Ja då är det bara typ 4 meter kvar efter sista konan ...
provade i går i flera timmar och fick inte till sista svängen .Så vidare man inte få ta ut svängen i sidled hur mycket man vill ?
Körskolans hoj (bmw) inga problem 1 hands kör den i krypfart .Men min egen hoj jag ska köra upp med välter/vinglar man fram Så det ser mörk ut !!!! Orka inte vänta på körskolan och få lite körtider och ett ok från dom att man kan/redo att låna deras hoj till uppkörningen
E det någon som sitter på bra info/tips hur man ska snabblära sig konbanan på en lång-låg halv touring hoj Med en vänd radie som e 2 gånger större än konabanans bredd ?
Och en sista liten fråga som kanske blir lite fel forum ..
Men hoj temepen stiger ju satan i denna värme och ligga och köra i 4-7 km/tim länge kan ju inte vara bra ? Eller e det bara ut till närmasta motorvägar och fläkta av hojen i högfarts träning var 20 minut
E det någon som sitter på bra info/tips hur man ska snabblära sig konbanan på en lång-låg halv touring hoj Med en vänd radie som e 2 gånger större än konabanans bredd ?
Finns det någon sida med tips om hur allting går till på uppkörningsdagen?
Eller har ni tips? Kör man i grupp vid manöverbanan? Om man misslyckas på manöverbanan blir det inget kort då? Lite sån info tack
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|