Efter att ha snokat i tråden en längre tid för tips mm är det äntligen dags för min uppkörning. Kl 13.00 på Säve idag. Grymt nervös och livrädd för lågfartsbanan (som jag egentligen kan). Får se hur detta går, berättar sen
Efter att ha snokat i tråden en längre tid för tips mm är det äntligen dags för min uppkörning. Kl 13.00 på Säve idag. Grymt nervös och livrädd för lågfartsbanan (som jag egentligen kan). Får se hur detta går, berättar sen
Satan va folk som har tagit kort iår, någon som orkar räkna?
Grattis på er iaf!
Tror nog att det är så att många fler har hittat hit sen förra året. Men visst äre kul...
Som någon nämnde tidigare, kanske är riskutbildningarna som lockar...
Den tiden blev inställd pga sjukdom av en lärare för min del
måndag tar vi nya tag
Fast risk 2 verkar ändå vettig, hade gärna kunnat åkt på den (om den icke kostat fläsk v.s)
Satan va folk som har tagit kort iår, någon som orkar räkna?
Grattis på er iaf!
Snabb koll med excel säger 187 st.
Hur många var det förra året som skrev upp sig på sporthoj?
Tänk om jag får skriva in mig i listan efter Tisdag
Lite frågor inför uppkörning!
Låt säga att jag ligger på en 50 väg, framför är det ca 100 meter köer men finns gott om plats att köra om utan att jag korsar tex, heldragen linje. Bör man köra om eller ska man ligga kvar i kön och krypköra?
Sen får ni gjärna ge mig alla möjliga tipps inför just uppkörningen!! Vet att det finns längre bak i tråden, men finns säkert någon själ där ute som känner för att dela med sig av sina erfarenheter! Vad gillar dom att man gör, vad vill dom inte att man gör?
Tack på förhand!!
Edit: Skall köra upp i barkarby, vart fick ni som körde upp där åka?
Alla tipps och trixx du behöver får du av körskolan om du kört tillräckligt många lektioner. Folk som kör upp verkar väldigt osäkra på sig själva det handlar ju om att lära sig köra hoj inte bara lära sig köra för att klara en uppkörning.
Lite frågor inför uppkörning!
Låt säga att jag ligger på en 50 väg, framför är det ca 100 meter köer men finns gott om plats att köra om utan att jag korsar tex, heldragen linje. Bör man köra om eller ska man ligga kvar i kön och krypköra?
Sen får ni gjärna ge mig alla möjliga tipps inför just uppkörningen!! Vet att det finns längre bak i tråden, men finns säkert någon själ där ute som känner för att dela med sig av sina erfarenheter! Vad gillar dom att man gör, vad vill dom inte att man gör?
Tack på förhand!!
Edit: Skall köra upp i barkarby, vart fick ni som körde upp där åka?
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|