Kratoz
Gudomlig sporthojare
Sådär då var styrlappen fixad, trots motgångar som 39 graders feber och halsfluss
Körde du upp med din ER6'a?
Sådär då var styrlappen fixad, trots motgångar som 39 graders feber och halsfluss
Körde du upp med din ER6'a?
Då har man klarat teorin... Har uppkörning kvar, fick den den 21/8 Hoppas att de fixar en tidigare tid för jag kan inte köra upp då...
Har 7 st koder till STR distansfrågor. Ett tiotal eller fler frågor dyker upp på teoriprovet. PM:a så skickar jag över de + länk. Det är uppdelat enligt "A - B - C - F - Slutprov"
På återseende
Klarade uppskrivningen i morse vilket jag delvis har Katolo att tacka för då jag fick koderna och kunde köra fyra test nu i dagarna innan.
Nu är det ju såklart onödigt att resterande tre koder ligger hos mig utan att användas, så om någon vill ha dem är det bara att skicka ett PM!
Edit: Har lämnat dem till Stofferider vars flickvän förhoppningsvis har nytta av dem!
Kul att du klara det. Dök det upp några frågor som du övat på?
Körde upp sist av 4. Inspektören lämnade mig vid en bensinmack i Västerås, med en vägbeskrivning hur jag skulle hitta tillbaka till resten av gruppen.
Första solokörningen på hoj. Lånad hoj i främmande stad...
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |