Gratulerar till lappen!WOOOOOOOOOOOP!
Så jävla glad! tog kortet idag, sista veckan i Stockholm med uppkörningar så kändes riktigt skönt att man tog det!
Bara ut och bomba satan innan frosten lägger sig då
Gratulerar till lappen!WOOOOOOOOOOOP!
Så jävla glad! tog kortet idag, sista veckan i Stockholm med uppkörningar så kändes riktigt skönt att man tog det!
Nakenhojar är bättre som förstahoj, men det går väl med sportis också.Ska ta kort till våren.hoj blir nått av ´CBR 600rr/ZX6R/R6. känns som det är hyfsade första cyklar.
En helt annan fråga om man köper en 25Kw reggad cykel som körs ostryp.
Är det nått dom kollar på körskolan ? alltså hur min cykel är reggad.
Ska ta A-Obegränsad.
Har inte tänkt o ta allt för många körlektioner då jag ändå kört ganska mycket,mest enduro visserligen. Men jag skulle nog vilja köra upp på min egna cykel.
Nakenhojar är bättre som förstahoj, men det går väl med sportis också.
Körskolan lär inte kolla på det. Däremot kan du inte köra upp till A med en 25 kW-reggad hoj. Finns minimieffekt och slagvolym som måste uppfyllas. Läs på körkortsportalen
Jag fick lappen igår, har fortfarande inte fattat att min dröm har blivit verklighet! imorgon blir det att köpa sin första hoj! En yamaha r1
Du ska nog inte köpa en R1 om du inte har mer erfarenhet av att köra... börja med en r6 istället[/QU]
För sent!
Cheers! På lågfartsdelen alternativ 1 då man ska krypköra genom dom fyra konerna ni vet, får man själv välja åt vilket håll man ska börja och sen åt vilket håll man ska korsa konorna på? Tex man väljer att svänga höger om den första konen? Själv kommer jag inte ihåg det. Eller är det så att inspektören väljer både vilken bana och dessutom åt vilket håll man ska korsa konen på?
Skulle uppskatta ett svar på detta då jag har uppkörning om 2 dagar =)
Cheers! På lågfartsdelen alternativ 1 då man ska krypköra genom dom fyra konerna ni vet, får man själv välja åt vilket håll man ska börja och sen åt vilket håll man ska korsa konorna på? Tex man väljer att svänga höger om den första konen? Själv kommer jag inte ihåg det. Eller är det så att inspektören väljer både vilken bana och dessutom åt vilket håll man ska korsa konen på?
Skulle uppskatta ett svar på detta då jag har uppkörning om 2 dagar =)
Tack som fan för svaret!! Så oavsett vilket håll han säger åt mig att börja på så kan jag alltid välja att köra vänster håll om konorna?
Korrekt! Det enda han/hon säger åt dig som du måste följa på lågfart del 1 är från vilket håll du ska stå i utgångsposition = du kan välja om du ska köra vänster om första konan, oavsett om du har utgångsposition från höger eller vänster sida.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|