Handledartillstånd kostar ett par hundralappar, inget tjafs som på B-kort.
Behöver jag som handledare inte gå en kurs om riskmedvetande som att knark är dåligt och att pensionärer med rullator kan repa lacken om man kör på dom och sånt?
Handledartillstånd kostar ett par hundralappar, inget tjafs som på B-kort.
Behöver jag som handledare inte gå en kurs om riskmedvetande som att knark är dåligt och att pensionärer med rullator kan repa lacken om man kör på dom och sånt?
Jag själv fyller 24 i Oktober 2014, hur bör jag lägga upp min planering för kortet under nästkommande säsong? Mitt mål är att få ha uppkörningen precis efter min födelsedag, mest för att de slutar med uppkörningstillfällen runt den perioden så handlar väl lite om tur där.
Men när jag ringde körskolan så sa de att jag fick föra teoriprovet även innan jag fyllt 24, så länge jag blivit godkänd på Risk 1+2, stämmer det?
Om jag förstått det rätt så får jag boka både teoriprov och uppkörning så fort jag blivit godkänd på 1+2, hur långt innan rekommenderas det att jag kör min risk 2:a för att det inte ska vara slut på platser på teori/uppkörning mot slutet av året?
Tack på förhand.
......
Var lugn, var trevlig så löser det sig.
Typ. Det enda som kan sabba för dig är om man inte får skriva teoriprovet innan du får kolla upp det Men jag har för mig man kan skriva det ett tag innan... men kan vara något annat jag har i huvudet.
Ok då är jag med, jag får ha lite möte med trafikskolan helt enkelt
Riskutbildningen är giltig 5 år, teoriprovet ett år.
Det har jag ingen aning om, men jag ska försöka läsa hela posten innan jag tror att jag kan nåt nästa gångJapp det är bra att veta, men det viktiga att ta reda på är om jag är tillåten att göra teoriprovet innan jag fyller 24 eller ej.
Japp det är bra att veta, men det viktiga att ta reda på är om jag är tillåten att göra teoriprovet innan jag fyller 24 eller ej.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|