ladbol
Fighters dont quit, quiters don`t fight!
njelger skrev:2307511noll stycken
Jo men nu när du fått på kylarvingarna så kan du ligga risigt till
(Går juh mkt fortare nu)
njelger skrev:2307511noll stycken
nalberg skrev:2310570Jag är lite orolig för min lapp. Har ca 1 månad av prövotiden för bilkort kvar och tror jag åkte för fort förbi en kamera i Skara... Blir det alltid blixt när de tar en bild? Vad händer om jag torskar? Blir jag av med A och B eller om jag hann bromsa tillräckligt, slipper jag undan med bara böter? Har alltså haft A typ en månad och en månad kvar på prövotiden för B...
Och var kommer boten/återkallningen av körkortet ifrån? Tänkte att man kan ju inte skicka in körkortet om man inte tagit emot något brev där det står att man ska göra så... Hur lång tid tar det innan man kan vara säker på att inte blivit plåtad? Åkte i min egen bil med egna efternamnet på skylten... hehe
nasholm6 skrev:2310586Du missar inte om dom tar kort på dig.
En kamera fångade mig för några år sen och blixten var det ett jävla tryck i, typ chockgranat. Var dock på natten så den upplevdes ännu värre då.
Kommer det hem nå papper ang att du kört för fort så skicka tillbaka o förneka att det var du som körde. En polaer gjorde så o han har inte hört nåt från polisen så dom kanske lägger ner vissa fall.
nalberg skrev:2310993Är det alltid blixt? Jag såg ingen blixt, men han i passagerarsätet säger sig ha gjort det. (Men han har ju sett min lillebror stupfull på stan också, trots att han var hemma och spelade dator...)
eriksson. skrev:2310510totalt (bil,mc) 17 000 mil senaste året o har inte fått visa lappen en enda gång. förbannat tråkigt
tokmaa skrev:2311549Åker man 17000 mil i värnamo så är det väl inte så konstigt va?
Men ibland funderar man hur uppmärksammade en del är när man kommer på motorvägen och bilar/MC's står i väggrenen med en målad bil och sirenerna på...jag menar lite uppmärksam lär man ju vara vid påfarter och backspegeln.
eriksson. skrev:2311947men lilla du tror du ja cruisat runt 17 000 i värnamo på ett år?
håller med om att hålla lite extra koll vid påfarterna inte alls är dumt
(laservarnare har räddat mig 15-20 gånger)
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|