Körkort [poll]

Har du Körkort?

• Antal röstningar
    0

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
-Rosen- skrev:
2266462 men jag avskyr lakrits överallt annat, det gör att allt som har den minsta lukt av det gör mig illamående tex cocilane
mm samma här.. + att det känns som att svälja en deceliter kära typ... fan hälften kletar ju fast i strupen... :blää

lasse89

Inte alltid men nästan
Gick med
28 Dec 2005
Hoj
R6 årsmod 03
hehe tog mitt kort den 8 maj 06fyllde 16 i november 06 och då va dom inte sugna på att köra upp dom tyckte det var för kallt men själv var man ute och övningskörde med morsan juldan så det hadde nog gått att köra upp

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Hoj
Aprilia
:4skrika :mad: :huvet
Det var någon som sa att man var garanterad en uppkörningstid inom tre veckor när man kör med körskola.. Jo tjena. Närmaste uppkörningstiden var i slutet av augusti..!? HUR kan VV förstöra min sommar på detta vis? Nej fy fan, nu är det deras fel att jag kommer köra olovligt. (tihi, fniss)

Lundgren

2 STROKE FORCE
Gick med
9 Dec 2005
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K4, CR 500 -96
Doktor.S skrev:
2271423 :4skrika :mad: :huvet
Det var någon som sa att man var garanterad en uppkörningstid inom tre veckor när man kör med körskola.. Jo tjena. Närmaste uppkörningstiden var i slutet av augusti..!? HUR kan VV förstöra min sommar på detta vis? Nej fy fan, nu är det deras fel att jag kommer köra olovligt. (tihi, fniss)
Ja man brukar vara garanterad 3 veckor men det är för teori. Och vv har uppehåll under Juli så det är därför du har fått i Augusti. Själv körde man upp 3 dagar innan de stängde:banana Men jag hade tur, jag blev bytt med en annan person. Bara för att jag hade mer chans att klara uppkörningen:banana

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Hoj
Aprilia
Lundgren skrev:
2271493 Ja man brukar vara garanterad 3 veckor men det är för teori. Och vv har uppehåll under Juli så det är därför du har fått i Augusti. Själv körde man upp 3 dagar innan de stängde:banana Men jag hade tur, jag blev bytt med en annan person. Bara för att jag hade mer chans att klara uppkörningen:banana

Ja.. Det är synd att i staden där jag övningskört är där det kommer vara upptaget hela sommaren. Jag kanske får en tid någon annanstans, men där jag aldrig kört :död
Förresten så suger det att man endast kan ringa efter sista minuten tider för B-kortet :4skrika

Doktor.S

Snugglar
Gick med
6 May 2006
Hoj
Aprilia
Doktor.S skrev:
2271937 Ja.. Det är synd att i staden där jag övningskört är där det kommer vara upptaget hela sommaren. Jag kanske får en tid någon annanstans, men där jag aldrig kört :död
Förresten så suger det att man endast kan ringa efter sista minuten tider för B-kortet :4skrika

Jaja nu ringde jag och kollade örnsköldsvik, där hade dom 28 Juli.. inte heller tillfredställande direkt men bättre än 28 augusti. Fast där har jag aldrig kört och den staden är mycket större. Förbannat. Ska ringa och höra om återbud varje dag nu. Rackarns och kattens och attans.

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha