Marie L
Halvsenil Kärring
Ingen alls.
Hittade det i cornflakespaketet efter att jag kört upp med bil.... (sept 1974)
Hittade det i cornflakespaketet efter att jag kört upp med bil.... (sept 1974)
Gjorde samma lika, hos Roberto??christian84 skrev:2538968jag tog en inensivkurs o körde måndag till fredag 7 till 14 eller 16 kommer inte ihåg och körde upp på tisdagen där på kostade ca 9000
henrik_st skrev:2623765Tjejen jobbar på körskola, elever har tagit körkort där för mellan 5 och 40 tusen... men som många har tipsat om så ligger snittet på 10000 pix.
RobVance skrev:2608574Har redan kollat ut vilket skinställ, hjälm, handskar & stövlar som jag ska tjacka, så det är bara slita järnet & spara tills jag har fixat allt.
RobVance skrev:2659226Har gjort syntestet & skickat in ansökningen om körkortstillståndet för A-kortet idag & så fort jag får det godkänt har jag tänkt att boka tid för teorin, lär väll boka så det blir i januari nån gång.. Frågan jag har nu är kanske dum men jag ställer den iaf, vad är det som skiljer MC-teorin jämfört med bil-teoriprovet?
Jag har ju B-kortet och även om jag kan trafik & bilteorin tillräckligt för att köra i trafiken vill jag ändå plugga på ordentligt så jag slipper riskera ett omprov.. Behöver jag nån annan bok än den vanliga Körkortsboken för att fixa A-teoriprovet?
RobVance skrev:2659226Behöver jag nån annan bok än den vanliga Körkortsboken för att fixa A-teoriprovet?
Mitt körkort gick på ca 10000:- och då hade jag aldrig suttit på en hoj tidigare eller överhuvudtaget suttit på nåt tvåhjuligt med växel. teorin var ganska lätt eftersom jag hade b kort ,pluggade fyra dagar på skolans dator och tog 8 dubbellektioner sen var man i paradisetRobVance skrev:2538849Tjenare, helt färsk är jag & jag har naturligtvis några frågor!
Så här ligger det till härom veckan slog det mig att jag vill ha MC-körkort & hoj! (hojen är ju det man egentligen vill ha, men kortet kan ju vara bra att ha
Hur som helst.
Jag är 21 bast, har B-körkort sen lite mer än 2 år tillbaks så jag undrar hur mycket ett MC-kort kan gå lös på om jag bara har möjlighet att köra via en trafikskola & om det är nån som vet hur lång tid det tar för en normalbegåvad (hur många lektioner)?
Behöver man körkortstilstånd om man redan har B-körkort?
Mvh/Rob
RobVance skrev:2538849Tjenare, helt färsk är jag & jag har naturligtvis några frågor!
Så här ligger det till härom veckan slog det mig att jag vill ha MC-körkort & hoj! (hojen är ju det man egentligen vill ha, men kortet kan ju vara bra att ha
Hur som helst.
Jag är 21 bast, har B-körkort sen lite mer än 2 år tillbaks så jag undrar hur mycket ett MC-kort kan gå lös på om jag bara har möjlighet att köra via en trafikskola & om det är nån som vet hur lång tid det tar för en normalbegåvad (hur många lektioner)?
Mvh/Rob
Pegan skrev:26613355000kr gav jag för mitt och då hade jag aldrig kört hoj förut, 5 dubbellektioner, varav hälften av lektionerna ägnades åt manöverproven...
RobVance skrev:2538849Tjenare, helt färsk är jag & jag har naturligtvis några frågor!
Hur som helst.
Mvh/Rob
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |